Mitä toivot olevasi kymmenen vuoden kuluttua?

TAsan kymmenen vuoden päästä on kaks viikkoa ja yksi päivä aikaa, niin täytän 50 B) Suunnittelen todennäköisesti juhliani. Olen toivon mukaan edelleen onnellisesti naimisissa ja lapseni ovat terveitä ja hyvätapaisia teinejä, joihin olen säilyttänyt hyvän yhteyden :heart: Toivottavasti olen itsekin terve ja energinen, ehkäpä isoäitipuoli... =)
 
Kymmenen vuoden päästä toivon olevani hyvässä suhteessa murkkuikäiseen esikoiseeni ja toivon, että hänellä olisi kolme sisarusta. Toivon, että edelleen olisi mahdollista olla kotiäitinä, jos nuorin lapsi esim.3 vuotias :whistle: Hän olisi syntynyt ollessani 37, eli tuskimpa enää sen nuorempaa olisi 10 v. kuluttua.

Tietysti suhde mieheen voisi olla vielä tyydyttävä, arkipäiväistynyt varmasti on, mutta luottamus ja rakkaus toivottavasti olemassa.

Toivon olevani terve, samoin toivon omista vanhemmistani ja lapsista.
 
Toivoisin olevani vetreä ja terve, hyvissä sielun ja ruumiin voimissa. Toivoisin saaneeni kasvatettua poikaset hyvään elämään ja sopeutuvani irrottamaan kahleet pesästään. Haluaisin olla se vahva tukipuu, jota he yhä käyttäisivät ahkerasti ja mielellään. Haluaisin eläväni antoisassa avioliitossa mieheni kanssa, ehkäpä vielä syvällisemmässä ja hekumallisemmassa kuin nyt. Ja toivoisin elämän olevan aika rauhallista, turvallista ja huhu, huh kiireetöntä. Toivoisin olevani työelämässä jo vakaalla jalalla, yksi niistä tarvituista ja kaivatuista...
 
Onnellinen omakotitalon omistaja/ asuja.
Toivon että olen terve ja pystyn edelleen tekemään hoitoalan töitä, olemaan hoitaja.
ja toivottavasti ja mikä tärkeintä olen edelleen onnellinen äiti pojalleni ja aviovaimo miehelleni. =)
 
Toivottavasti minulla on hyvä suhde lapsiini ja lapsillani hyvät elämät, olisin yhä onnellisesti naimisissa, normaalipainoinen ja liikunta kuuluisi yhä oleellisesti elämääni. Toivottavasti olisimme pysyneet terveinä ja meillä olisi yhä töitä.
 
Terve, kahden hyväkäytöksisen lapsen lottovoittaja-äiti joka reissaa ympäri mualimmaa lasten lomien aikaan ja ehkäpä tuo avokki mukana ja ehkäpä ollaan kaikki saman sukunimen omaavia.. ;)
Ja sitten että olisi jotain tekemistä, voisi meillä olla vaikkapa oma ravintola tai "majatalo" jossa tietysti sen verran henkilökuntaa että pyörittäminen sujuu ilman meitäkin.. =) :whistle:
 
Silloin ikävuosia 42... ja lapsukaiset 18,16,14 ja melkein 11...

Terveyttä toivoisin ja jaksamista moisessa murkkulassa!!!Toivottavasti erokriisi ja tää tuska olisi enää utuinen muisto vain.Jos jostain olisin mukavan miehen kumppanikseni vielä löytänyt ja kenties iltatähdenkin pyöräyttänyt porukan jatkeeksi.Miulla ei silloin enää kummiskaan vauvoja,joten ehkäpä jossain päiväkodissa leivän meille ansaitsisin...Mummoksi tuloa alkaisin varmaan pikkuhiljaa odotella ja soisin omalla äidillänikin terveyttä riittävän ( silloin 62v ) ja ehtivän vielä vaikka isoisoäidin tittelin saavuttavan!!!
 
Paremmassa kunnossa kuin nyt eli jospa innostuin joskus tässä liikkumaan enemmän ja jumppaamaan ym.ym.. Murrosikäisen tytön äiti olen kai.. Jos tässä rikastuisin esim. lottovoiton tai perinnön kautta, voisin hankkia itselleni unelmien kodin, muu perhe saisi jäädä vaikka tähän vanhaan taloon asumaan.. Kaikenlaistahan sitä aina unelmoi, että jaksaa tätä arkea.. ;)
 

Yhteistyössä