mitä tullut tehtyä??!

  • Viestiketjun aloittaja petturi
  • Ensimmäinen viesti
petturi
:ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

olen pettänyt miestäni toisen kanssa jo monta kertaa. haluaisimme olla yhdessä ja elää yhdessä...tää on niin vaikeata. molemmilla on perheet...lapsia, puolisot.
tiedän, että tälle ei tule loppua...miten voin olla enää nykyisen mieheni kanssa??



:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
 
Lopeta suhde tai eroa miehestäsi. Oma olosi helpottuu, eikä ole miehellesikään oikein elää valheessa.

Nyt itseä niskasta kiinni ja elämä " järjestykseen"... ;)

:eek: Rohkeasti aloitettu, on jo puoliksi voitettu!
 
666
- Sitä saa mitä tilaa
- Minkä taaksensa jättää sen edestänsä löytää
On sinun miehelläsi surkea vaimo, miehesi ansaitsee 100krt parempaa..näytä edes että sinulla on selkärankaa..kerro asiasta ja ota vastuu teoistasi..sitten voi mahdollisesti alkaa parempi aika , ainakin yrittäminen parempaan
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.03.2005 klo 09:25 666 kirjoitti:
- Sitä saa mitä tilaa
- Minkä taaksensa jättää sen edestänsä löytää
On sinun miehelläsi surkea vaimo, miehesi ansaitsee 100krt parempaa..näytä edes että sinulla on selkärankaa..kerro asiasta ja ota vastuu teoistasi..sitten voi mahdollisesti alkaa parempi aika , ainakin yrittäminen parempaan
Aina näitä morkkaajia löytyy, jotka haluavat pönkittää vain omaa egoansa! :kieh: Ap:lle sen verran että mä en oo (vielä pettänyt) omaa miestäni, mutta...läheltä piti ja pelkään sen tapahtuvan. Asiat eivät todellakaan ole niin yksioikoisia niin kuin jotkut luulevat "ota ero kun petit yms." tai että miksi ylipäätään alunperin edes petit. Itselläni on ainakin pitkä puutteessa olo historia, mikä ajaa tällaisiin toisen miehen aatoksiin. Olen surullinen, pelkään että tässä käy huonosti. Olen peräti rohjennut miehellenikin sanoa, että asialle on tehtävä jotain etten lähde vierasta miestä metsästäämään.

Voimia sinulle ap mihin ratkaisuun ikinä pääsytkään! :hug:
 
nikittä
sama täällä,ei tosin vielä seksi asteella.Omassa suhteessa ei hellyyttä saa kovinkaan usein..Muuten kaikki menee hyvin.Jokainen meistä tekee minkä parhaakseen näkee,kukaan meistä ei ole täydellinen..
 
ei varmasti ole helppoa jättää toista niistä miehistä, mutta ahneella on tunnetusti p*skainen loppu. eli ei kannata pitää molempia, tai voi menettää molemmat. päätä.

mulle itselle on myös sattunut lipsahdus, parikin (saman henkilön kanssa). tämä mies puhui suurinpiirtein suut ja korvat täyteen miten paljon välittää, mutta sanoi ettei halua perhettä rikkoa. olen nyt päättänyt unohtaa koko henkilön ja jatkaa mieheni kanssa. helpommin sanottu kuin tehty, mutta pakko mikä pakko. minua tosin helpottaa se että tämä mies tuskin haluaisi edes minun kanssa mitään vakavampaa.
 

Yhteistyössä