Mitä tykkäät kaljusta?

  • Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mä oon tosi iloinen, että pääsit nyt pätemään. Ja nukahtamaan hymyssä suin :)
Hävettikö tietämättömyytesi tosiaan noin paljon, että vielä piti heittää tuollaiset ämmämäiset "kuitit" päälle? Vinkki jatkoa ajatellen, jos haluat yrittää esittäytyä itsevarmana miehenä: opettele olemaan vastaamatta siinä vaiheessa, kun sinulla ei enää ole mitään sanottavaa.
 
vierailija
Kalju on täydellinen turn off. Kun huomaan miehellä kaljun niin toista kertaa en vilkaise. Onneksi oma mies on jo niin kauan mukana kulkenut, ettei tarvitse uutta katsella. Nykyään kun tuntuu, että suurin osa miehistä on kaljuja. :eek:
 
Hävettikö tietämättömyytesi tosiaan noin paljon, että vielä piti heittää tuollaiset ämmämäiset "kuitit" päälle? Vinkki jatkoa ajatellen, jos haluat yrittää esittäytyä itsevarmana miehenä: opettele olemaan vastaamatta siinä vaiheessa, kun sinulla ei enää ole mitään sanottavaa.
Kuules nyt Kromosomi-Keijo, kyllä sä selvästi heitit vieheen veteen, ja mä menin tarttumaan siihen, niinkuin osasit varmaan odottaa :sneaky:

Kyllähän noita juttuja käsiteltiin bilsan tunnilla lukiossa, mutta kuka niitä nyt tarvii arkielämässään, aikalailla EVVK. Mutta sä ilmeisesti tarvitset?, respect vaan sulle!

Mutta sä sitten älähdit kunnolla, kun sait kalikasta oikeaan kohtaan :LOL:

Mullakin on kyllä omia erikoisosaamisalueita, joisin voisin kuittailla muille, jos olisin yhtä kettumainen, kuin sä! Mutta kun en ole! Enkä esitä itsevarmaa, mä vaan vaan mikä oon, aitona itsenä.

Nyt on kuitenkin sen verran sanottavaa/kysyttävää, että mihin osoitteeseen mä lähetän sulle pakan hamekangasta.

Mitä toiveita sulla on?

A. Ruudullista
B. Kukallista
C. Yksiväristä (mikä väri?)
D. Jotain muuta (mitä?)
E. Mini, maxi vai siltä väliltä?
 
vierailija
Kuules nyt Kromosomi-Keijo, kyllä sä selvästi heitit vieheen veteen, ja mä menin tarttumaan siihen, niinkuin osasit varmaan odottaa :sneaky:

Kyllähän noita juttuja käsiteltiin bilsan tunnilla lukiossa, mutta kuka niitä nyt tarvii arkielämässään, aikalailla EVVK. Mutta sä ilmeisesti tarvitset?, respect vaan sulle!

Mutta sä sitten älähdit kunnolla, kun sait kalikasta oikeaan kohtaan :LOL:

Mullakin on kyllä omia erikoisosaamisalueita, joisin voisin kuittailla muille, jos olisin yhtä kettumainen, kuin sä! Mutta kun en ole! Enkä esitä itsevarmaa, mä vaan vaan mikä oon, aitona itsenä.

Nyt on kuitenkin sen verran sanottavaa/kysyttävää, että mihin osoitteeseen mä lähetän sulle pakan hamekangasta.

Mitä toiveita sulla on?

A. Ruudullista
B. Kukallista
C. Yksiväristä (mikä väri?)
D. Jotain muuta (mitä?)
E. Mini, maxi vai siltä väliltä?
"Jos olisin yhtä kettumainen" ja koko viestisi on yhtä ad hominemia. Ei millään pahalla, mutta sinä vaikutat todella juntilta persulta noiden hamekangasjuttujesi kanssa. Jos olisit oikeasti miehekäs mies, olisit vain tyynesti tunnustanut olleesi aoheesta tietämätön, jos kerran pakko oli jotain sanoa. Sen sijaan yritit selitellä asiaa jostain lukion bilsan tunneista höpisemällä (megavau, sä oot ollut lukiossa) ja noilla noloilla henkilöhyökkäyksillä. Myötähäpeä.
 
  • Tykkää
Reactions: Sluibailija

Yhteistyössä