Mitä tykkäätte Ticket to Heaven Othello Coffee Bean Star talvihaalarista?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
No ei todellakaan ole tyttömäinen. Mietin itsekin sitä pojalleni, mutta en tykännyt kankaan kuluneesta ilmeestä. Ruskea väri on siis vähän sellainen haalistuneen oloinen, eikä kankaan pinta muutenkaan vakuuttanut.
 
"Natu"
Meillä kyseisestä mallista hyviä kokemuksia, joten ostin juuri tuon kuosin pojalle täksi talveksi. Eli mun mielestä ei tosiaan oo liian tyttömäinen, vaan käy hyvin molemmille. Viime talvella tytöllä oli haalareissaan vaaleita pallokuvioita, ja nyt kun haalaria katsoin niin ne pallot pepun ja polvien kohdalla oli tummuneet vähän, mutta aika tasaisesti, eli huomasi vasta kun läheltä katsoi.
 
"a p"
[QUOTE="pau";27348731]Onko Ticketin vaatteiden nimi muuttunut kokonaan? Näin kaupassa Ticket Outroor sekä pelkkä Ticket nimellä varustettuja vaatteita. Ei lukenut Ticket to heaven.[/QUOTE]

Kyllä tuossa puvussa ainakin luki ticket to heaven mitä minä katsoin netistä.
 
"a p"
[QUOTE="Natu";27348688]Meillä kyseisestä mallista hyviä kokemuksia, joten ostin juuri tuon kuosin pojalle täksi talveksi. Eli mun mielestä ei tosiaan oo liian tyttömäinen, vaan käy hyvin molemmille. Viime talvella tytöllä oli haalareissaan vaaleita pallokuvioita, ja nyt kun haalaria katsoin niin ne pallot pepun ja polvien kohdalla oli tummuneet vähän, mutta aika tasaisesti, eli huomasi vasta kun läheltä katsoi.[/QUOTE]
Vastaako nämä miten kokoaan? :)
 
Omasta mielestäni tuo on myös enemmän ehkä taaperoiden haalari ja itse hankin juuri 3v pojalle tuollaisen Ticket to Heaven Baggie tough suit - coffee bean (92-98cm) - TICKET TO HEAVEN / T2H / TALVIHAALARIT | Raskauskeiju.fi

1,5v tytöllä puolestaan Baby baggien malliston "tyttömäisempi" versio Ticket to Heaven Baby Baggie -Fuchsia purple (62-74cm) - TICKET TO HEAVEN / T2H / TALVIHAALARIT | Raskauskeiju.fi

Hieman joudun kehumaan Ticketin haalareita, koska edelliset kestivät meillä tosin hyvin ja haalarit ovat tosi tyylikkäitä. Nämä harvoin kulkevat käsi kädessä.
 

Yhteistyössä