Mitä vaatemerkkiä ostaisit lapsellesi, jos raha ei esteenä?

  • Viestiketjun aloittaja valokuva
  • Ensimmäinen viesti
2pojan äiti
Olenko ihan juntti kun en tunne näistä luetelluista merkeistä kuin muutaman? En ole kuullutkaan jostain Finger in nose -merkistä, sehän on ihan hirveän kuuloinen nimi. Mulle laadukkaita vaatteita edustaa Reima ja Tutta. En ole koskaan asioinut lastenvaate-putiikissa, jos ei H&Mää lasketa. Taidan olla oikea super-juntti jonka lapset kulkee super-junteissa vaatteitssa.
 
ylpeä juntti!
Alkuperäinen kirjoittaja 2pojan äiti:
Olenko ihan juntti kun en tunne näistä luetelluista merkeistä kuin muutaman? En ole kuullutkaan jostain Finger in nose -merkistä, sehän on ihan hirveän kuuloinen nimi. Mulle laadukkaita vaatteita edustaa Reima ja Tutta. En ole koskaan asioinut lastenvaate-putiikissa, jos ei H&Mää lasketa. Taidan olla oikea super-juntti jonka lapset kulkee super-junteissa vaatteitssa.
Täällä toinen juntti. Mä en edes katso merkkiä kun ostan, katson minkä näköinne vaate on, miltä se tuntuu ja mikä on hinta. En maksaisi mistään lasten paidasta yli 20 euroa, vaikka rahaa olisi miljuuna tilillä. Kyllä hyviä vaatteita saa halvemmallakin.
 
quote
Alkuperäinen kirjoittaja sylvi:
Alkuperäinen kirjoittaja quote:
Nämä: No added Sugar, How to Kiss a Frow ja Finger in a Nose. Ja tietty kuppari eli Cupcake!
Onks noi muka jotain lastenvaate-merkkejä, taisit keksiä omasta päästäsi. Ihan pimeitä nimiä.
Ovat ne! Googlaa jos et usko. Ai niin, ja sellainenkin on kuin Ugly Duck! Niin ja kirjoitusvirhe: How to Kiss a FROG!
 
hohhoijaati
Alkuperäinen kirjoittaja ylpeä juntti!:
Alkuperäinen kirjoittaja 2pojan äiti:
Olenko ihan juntti kun en tunne näistä luetelluista merkeistä kuin muutaman? En ole kuullutkaan jostain Finger in nose -merkistä, sehän on ihan hirveän kuuloinen nimi. Mulle laadukkaita vaatteita edustaa Reima ja Tutta. En ole koskaan asioinut lastenvaate-putiikissa, jos ei H&Mää lasketa. Taidan olla oikea super-juntti jonka lapset kulkee super-junteissa vaatteitssa.
Täällä toinen juntti. Mä en edes katso merkkiä kun ostan, katson minkä näköinne vaate on, miltä se tuntuu ja mikä on hinta. En maksaisi mistään lasten paidasta yli 20 euroa, vaikka rahaa olisi miljuuna tilillä. Kyllä hyviä vaatteita saa halvemmallakin.
Etkö todellakaan voisi ostaa 20e maksavaa paitaa? Etkö halua että vaate säilyy hyvänä sen käyttöiän, ei kulahda tai kutistu eka pesussa, ei mene heti nukkaiseksi tai koristelut lähde irti... Ne kaikkein halvimmat vaatteet tehdään kiinassa tms. lapsityövoimalla.
 
tätä mieltä
Ostaisin ihan sikakalliita merkkivaatteita eli Burberryä, Kenzoa, Christian Dioria... Ja logot mahdollisimman näkyvästi esillä. VOisi kerrankin rehennellä lastensa vaatteilla kun nyt ihan perus releet jokaisella päällä.
 
Mamma passi--
Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä:
Ostaisin ihan sikakalliita merkkivaatteita eli Burberryä, Kenzoa, Christian Dioria... Ja logot mahdollisimman näkyvästi esillä. VOisi kerrankin rehennellä lastensa vaatteilla kun nyt ihan perus releet jokaisella päällä.
Onko tällaisia äitejä olemassa? Rehennellä lastensa vaatteilla? Mitä helv...? Onhan tämä provo?
 
Mamma passi--
Niin ja minä en todellakaan ostaisi jotain Burberryä tai Kenzoa, meidän kohdalla kaikki katsoisivat että jaahas on sitten Turkista ostettu piraattivaatteet muksulle :D
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma passi--:
Alkuperäinen kirjoittaja tätä mieltä:
Ostaisin ihan sikakalliita merkkivaatteita eli Burberryä, Kenzoa, Christian Dioria... Ja logot mahdollisimman näkyvästi esillä. VOisi kerrankin rehennellä lastensa vaatteilla kun nyt ihan perus releet jokaisella päällä.
Onko tällaisia äitejä olemassa? Rehennellä lastensa vaatteilla? Mitä helv...? Onhan tämä provo?
kyllä on,meillä lapsi puetaan buberryy ja muihin tuollaisiin merkkeihin! mutta en rehentele sillä et lapsella on kalliita vaatteita,ne ovat vain meidän makuun
 
En tunne lastenvaatemerkkejä. Varmaan niitä samoja Lindexin ja Kapp Ahlin vaatteita kuin nytkin mutta en ehkä alennusmyynnistä vaan normaalihintaisina.

*muoks. Yksi tuli mieleen. Ostaisin Punaisen norsun takit lapsille. :) Ne on kivoja mutta mun budjetille liian kalliita.
 
dfgh
En suoraan sanois mitään merkkiä, vaan jos rahaa olis KERRANKIN, ni ostaisin vasta ku tarvitsisi, ja sitä mikä kivalta näyttää, ja hyvältä tutuu, hintalappuun katsomatta.

Nyt ostan 80% lasteni sisävaatteista alesta tai kippikseltä. JA aina seuraavaa kokoa varastoon...
 

Yhteistyössä