Mitä vaatemerkkiä ostaisit lapsellesi, jos raha ei esteenä?

  • Viestiketjun aloittaja valokuva
  • Ensimmäinen viesti
voivoi
raha ei ole esteenä ikinä ollut, mutta lasten koot ja kengännumerot vaihtuu niin nopeasti että olen tyytynyt ale- myynteihin jos mahdollista ja merkkituotteet ei ole ikinä merkinneet mitään (sen aikaaa kuin jokin koko kestää kestää vaate/kenkäkin)

olemme sitten käyttäneet sen säästyneen rahan muihin elämyksiin

 
Mulle merkitsee vaatteet ulkonäkö ja eettinen valmistus jo nyt, joten en varmaan ostaisi kovin erilaisia merkkejä vaikka rahaa olisikin enemmän käytettävänä. Uusia tulee koko ajan, joten en ole nytkään pinttynyt johonkin tiettyyn.

Mutta ostaisin varmasti enemmän kauden alussa, nyt ostokset painottuvat tarjousten ja alemyyntien bongailuun.

Vaatteet ovat päällä koko ajan, minusta siis mitä parhain sijoituskohde. Varmasti pitkäaikainen elämys :D verrattuna vaikka Tallinnan reissuun. Ei mulla niin paljon rahaa mene lastenvaatteisiin, että sillä kaukomatkoja tehtäisi ostamalla halvinta mahdollista. Ainakaan tasokkaasti.
 
qwe
Luultavasti edelleen L&B, tuttaa, Remua, ja paljon luomupuuvillaisia. Käyttäisin myös edelleen kirppareita :) kengät ostaisin kyllä sit aina uutena (Ecco, Nokia) nyt etsin kirpparilta uudenveroisia, saa edes vähän halvemmalla
 
säälittäväkö?
olen sellainen ihminen, että elän hetkessä ja aina sitä hetkeä mikä on käsillä.

Eli, huomaan talvella, että pitäisi ostaa talvivaatteet lapsille, kun vanhat rikki.

Esikoinen sanoo, että viimeisetkin farkut hajosi ja tarvitsee kouluun farkut...

eli en pysty tilata, kun siinä vaiheessa kun huomaan että nyt tarvitaan, se pitää saada jo tai paleltuu tai joutuu kulkea alasti tai vastaavaa.

ja kun en tiedä täällä mitään muita kauppoja kuin sokos ja prisma ja lindex ja kappaahl ja pari muuta, niin sieltä kai minä vaatteeni joudun ostaa.

eli tuota, jos raha ei olisi esteenä niin ostaisin edelleen niitä sokoksen ja lindexin ym. vaatteita.

kun en tiedä mistä niitä parempia saa paitsi ehkä netistä? ja kun minulla ei ole luottokorttia ja vaikka mies varmasti antaisi korttinsa minulle, niin en jaksa nähdä sitä vaivaa että tilaisin.

kauanko muuten menee tilata? on tilattu joskus hm:lta ja meni tosi kauan. monta viikkoa. miten kauan menisi sitten tilata ulkomailta noita merkkivaatteita jos hm. vaatteissa menee kuukausi???
 
säälittäväkö?
olen sellainen ihminen, että elän hetkessä ja aina sitä hetkeä mikä on käsillä.

Eli, huomaan talvella, että pitäisi ostaa talvivaatteet lapsille, kun vanhat rikki.

Esikoinen sanoo, että viimeisetkin farkut hajosi ja tarvitsee kouluun farkut...

eli en pysty tilata, kun siinä vaiheessa kun huomaan että nyt tarvitaan, se pitää saada jo tai paleltuu tai joutuu kulkea alasti tai vastaavaa.

ja kun en tiedä täällä mitään muita kauppoja kuin sokos ja prisma ja lindex ja kappaahl ja pari muuta, niin sieltä kai minä vaatteeni joudun ostaa.

eli tuota, jos raha ei olisi esteenä niin ostaisin edelleen niitä sokoksen ja lindexin ym. vaatteita.

kun en tiedä mistä niitä parempia saa paitsi ehkä netistä? ja kun minulla ei ole luottokorttia ja vaikka mies varmasti antaisi korttinsa minulle, niin en jaksa nähdä sitä vaivaa että tilaisin.

kauanko muuten menee tilata? on tilattu joskus hm:lta ja meni tosi kauan. monta viikkoa. miten kauan menisi sitten tilata ulkomailta noita merkkivaatteita jos hm. vaatteissa menee kuukausi???
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja fan:
Ehdottomasti Gymboree!! Olen aivan hulluna niihin vaatteisiin. Niitä vain ei tahdo Suomesta kauhean hyvin saada. Ihanan raikkaita, värikkäitä, laadukkaita...
Kauniita kyllä, mistä niitä saa Suomessa? Onko jossain suomalaisessa verkkokaupassa?
 

Yhteistyössä