Mitä vaikutuksia E-Epasta?

Itse olen nyt jonkin aikaa syönyt ko. tuotetta kun sitä on paljon kehuttu.
Olisi kiva kuulla mitä vaikutuksia siitä olette saaneet tai mitä sen pitäisi vaikuttaa?
Itsellä on ruvennut vatsa toimimaan todella hyvin, voiko se johtua siitä tuotteesta? Eipä mitään muutakaan tule mieleen.
Tuo meidän kuopus valvottaa aika rankasti yöllä, mutta olen yllättävän pirteä vrt. mitä olin keskimmäisestä lapsesta joka tosi rankka yörissari. Eli vaikka todella risainen ja vähäuninen yö takana niin aamulla olen yllättävän pirteä.
Nämä olettaisin johtuvan tuosta tuotteesta.
 
mä syönyt nyt pari pakettia ja olen koukussa =)
Ennen niin hormonien vietävissä oleva hermokimppu-äiti on nyt tosi seesteinen :D

Suosittelen!!!!

Ja pirteempikin olen. Syön sitä 500mg, eikös sitä ollut 3 eri vahvuutta?
 
Sinttura harmaana
Mulla auttoi masennukseen ja olosta tuli muutenkin pirteämpi.

Nyt piti vaan jättää ihotautilääkärin suosituksesta pois koska epäili mulla laukaisseen ruusufinnin... :(
 
Näppy
Hei!!

Mikä on ruusufinni? Mun naama kukoistaa erikokoisia finnejä, oon jo ihan lohduton asian kanssa. Teininäkään ei naama ollut tällainen, alkoi raskaus-vaiheessa ja nyt melkein pahenee, synnytyksestä on jo vuosi. Onkohan jokin hormonihäiriö? Auttaisikohan e-pillerit? Help!!!
 
Sinttura harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 14:12 Näppy kirjoitti:
Hei!!

Mikä on ruusufinni? Mun naama kukoistaa erikokoisia finnejä, oon jo ihan lohduton asian kanssa. Teininäkään ei naama ollut tällainen, alkoi raskaus-vaiheessa ja nyt melkein pahenee, synnytyksestä on jo vuosi. Onkohan jokin hormonihäiriö? Auttaisikohan e-pillerit? Help!!!
Jos googletat "ruusufinni" tai "rocacea" niin tietoa löytyy. Mulla ilmenee nenän punaisuutena ja nenän vierut myös "kukkii". Jos sul on naamas finnejä siel sun tääl niin epäilen ihan aknea. Kantsis mennä ihotautilääkärille, ei kosmetologille!

Harmillinen vaiva ja mikää ei tunnu auttavan. Mut ei se mittää, Bill Clintonillakin on ruusufinni (senhän näkee nenästä!) :)
 
vieraskainen
Finneistä kyselleelle: jos tarvitset muutenkin hormonaalista ehkäisyä, niin Diane Nova on kaverini kertoman mukaan auttanut huonoon ihoon - siis ehkäisyn lisäksi.
 
Itse aloin syömään myös kun hermot oli kireänä ja ilmeisesti auttoi, sillä nyt ei ole enää pinna samanlailla palanut vaikka lapset ovat yhtä villejä kun ennenkin, joten auttaa varmaankin. Kuulin myös että yhden kaupungin mielenterveystoimisto suosittelee sitä asiakkailleen, joten apua taitaa olla.
 

Yhteistyössä