Mitä voisi pyytää näistä muumimukeista?

  • Viestiketjun aloittaja :)
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja yksvaan:
Minä koittaisin pyytää 90 euroa/kpl ja uimahypystä 60 euroa
Mustakin vois ajatella n. 90-100 euroa niistä kahdesta ekasta, uimahypystä tuskin 60:ä vielä maksetaan (en ole tosin ihan viime aikoinen seuraillut hintoja).
 
Pikkukaupungeissa esim. Siwat ja K-marketit aika kultakaivioksia. Eli pienten paikkakuntien pikkukaupat. Niissähän nämä sesonkimukit on myynnissä ja eivät kuitenkaan hyvin mene kaupaksi. Laita vaan huutoon mukit, älä myy tässä suoraan kenellekkään jos haluat paremmat rahat.
 
yksvaa
no mutta ei missään kaupassa ole 3 vuotta mukeja hyllyssä, oli miten pikkukaupunki tahansa

Rantaelämää mukia saattaa ehkä löytää, uimahyppy on kesällä -06 myyty muki
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Napasaara:
Pikkukaupungeissa esim. Siwat ja K-marketit aika kultakaivioksia. Eli pienten paikkakuntien pikkukaupat. Niissähän nämä sesonkimukit on myynnissä ja eivät kuitenkaan hyvin mene kaupaksi. Laita vaan huutoon mukit, älä myy tässä suoraan kenellekkään jos haluat paremmat rahat.
Niin ja ihan tehtaanmyymälöistä löytyy joskus Millenniumia sun muuta halvalla jäämäkoreista.
 
Mustapantteri
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mustapantteri:
Alkuperäinen kirjoittaja Kutistunut:
Mulla olis semmonen n.16vuotta vanha punainen Muumimamma-muki. Mikäköhän sen hinta olis :whistle:
Mulla samanlainen :) Paljonhan sen hinta olis :D
Varmaan satasen luokkaa, kunnosta riippuen.
Mun muumimamma on ainakin täysin ehjä :)
niin munkin muumimamma on ihan täysin ehjä ja hyvä kuntonen, aivan kuin uusi :)
 
kysyjä
Mitenkä nuo millenium mukit? Ukko toi aikoinaan prisman alelaarista niitä kahvikupeiksi, kun ei raaskinut teemaa ostaa ja ne on aika karseita. Saisikohan niistä sen verran, että voisi vaihtaa vaikka vihreään teemaan?
 

Yhteistyössä