Mitä ystävänpäivä lahjaa miehelle jota tapailee mutta ei seurustella?

  • Viestiketjun aloittaja lahjaton
  • Ensimmäinen viesti
......
Eikö yleensä tapailu muutu seurusteluksi jossain vaiheessa? Olemme vasta tulossa siihen vaiheesenn missä ruvetaan vakavasti miettimään että ollaanko yhdessä vai eikö. Muistanhan minä ystäviäkin :) Myös mutten kuin ystävänpäivänä mutta varsinkin huomenna.

No ehkä olen sitten negatiivinen, mutta mielestäni on liian kliseistä ja imelää ystävänpäiväksi ostaa mitään. Mielummin jonain muuna päivänä ostaa jos väkisin jotain haluaa.
Ja mielestäni tapailusuhde on nimenomaan hömppäloora-suhde, joka ei ole oikein mitään,koska siinä vasta tutustutaan. Mainitsithan,että kohta vasta mietitte ollako vaiko eikö. Eli se ei välttämättä muutu miksikään. Ei ole sitoumuksia.
 
lahjaton
No ehkä olen sitten negatiivinen, mutta mielestäni on liian kliseistä ja imelää ystävänpäiväksi ostaa mitään. Mielummin jonain muuna päivänä ostaa jos väkisin jotain haluaa.
Ja mielestäni tapailusuhde on nimenomaan hömppäloora-suhde, joka ei ole oikein mitään,koska siinä vasta tutustutaan. Mainitsithan,että kohta vasta mietitte ollako vaiko eikö. Eli se ei välttämättä muutu miksikään. Ei ole sitoumuksia.
Sinulle tiedoksi että kyllä se muuttuu jos haluamme koska kumpikin haluaa parisuhteen. Kumpikin vain kokenut monenlaista ja halutaan edetä rauhassa koska pettymyksiä on kummankin tielle tullut ja kumpikin arastelee uutta suhdetta. Mutta ethän sinä voi tietää meidän tilannetta.
 
victor
Ostaisin luku miehelle kirjan ja jos ei ole luku miehiä niin viinipullon tai miehen tyylisen kaulaliinan tai hansikkaat ja voisi laittaa toiselle juhla aterian kotonaan ja kutsua toisen syömään. Lahjan ei pakko ole olla mitään tavaraa. Hieno ele joka tapauksessa....
 
En mitään.

Jos jotenkin haluaa ystävänpäivää juhlistaa, niin varaisin pöydän jostain kivasta ravintolasta.
Tosin ainakin Helsingissä oli jo pari viikkoa sitten hankala löytää rafla, missä olisi vapaita pöytiä ystävänpäivänä. Mutta voihan sitä kokeilla.
 
Mulla ei ole tapana ostaa ystävänpäivälahjoja, mutta ylipäätänsä lahjaksi antaisin tuossa tilanteessa jotain pois kuluvaa: herkkuja, leffaliput, tuoksu tmv. En mitään mikä jää nurkkiin pyörimään jos jutusta ei tulekaan mitään.
 

Yhteistyössä