Mitähän nyt taas olen tehny väärin

Mies ärisee kun en tee mitään :kieh:
Eilen juoksin kieli vyön alla hoitamassa asioita ja tänään siivonnu hiki hatussa, ja tuo väittää että en tee mitään.
Lähti äreenä tosta ja tokas mennessään että jonkunhan täällä on jotain tehtävä :eek: :whistle:
 
noh!
Sano sille että selvä; loppuviikon aikana et sitten oikeasti teekkään MITÄÄN.
Parempihan se on ottaa vastaan haukkua siitä mitä on oikeesti jättänyt tekemättä kuin siitä mitä toinen väittää sun jättäneen tekemättä vaikka oletkin tehnyt. ;D
Ja ehkä hän sitten huomaa että oho, eiks nää jutut teekkään itse itseään, ehkä se vaimoke on sittenkin jotain muuta tehnyt kuin kaivanut nenäänsä ja kasvattanut juuria perseestä tuoliin... :D
 
noh!
Ja tuosta 'rahantuhlauksesta'!! Että loppuviikon jos syötte hernekeittoo ja spaghettia + tomaattimurskaa niin ehkä se on sitten miehelle mieleen kun laskukin on alle kymmenen euroa! :D
 
V.loppuna kuulin ihan tarpeeks kun kävin baarissa, äiti ihminen ja baarissa :eek:
On tolla ukolla ongelmat taas, keksii joka asiasta jotain sanottavaa. Lähen tänäänkin jos ei lopu tuo kettuilu :whistle:

Ei se aina ole tommonen onneks, sillon jos sillä on jotain stressiä tai vastaavaa niin minuunhan ne on tietty purettava, tai käännettävä jotenkin asiat niin että minusta ne on lähtösin.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hösö:
V.loppuna kuulin ihan tarpeeks kun kävin baarissa, äiti ihminen ja baarissa :eek:
On tolla ukolla ongelmat taas, keksii joka asiasta jotain sanottavaa. Lähen tänäänkin jos ei lopu tuo kettuilu :whistle:

Ei se aina ole tommonen onneks, sillon jos sillä on jotain stressiä tai vastaavaa niin minuunhan ne on tietty purettava, tai käännettävä jotenkin asiat niin että minusta ne on lähtösin.
varmasti kenkkuilee vieläkin viikonlopuista.meillä ukko vaan sanoo suoraan ja keljuilee kaksi viikkoa jos baariin olen erehtynyt viikonloppuna.siellähän katsos voi vieras mies vaikka silmiin katsoa.
 

Yhteistyössä