Mitähän sitä tarjois pojan kavereille synttärijuhlissa??

ajatuksia
lihapullia coctailtikun nokassa, pieniä pizzapaloja tai nakkikääröjä tai minihodareita. Kakkua tai pikku leivoksia esim.kääretortusta. Meillä jäätelökakku - siis jäätelö, ei menny kaupaksi. Keksejä. sipsiä, naksuja, suolakeksejä, popcornia.

Karamellit on kumma juttu: kaikki kakarat saa niitä pussitolkulla ja joka synttäreillä niitä pitäisi olla. Ikään kuin ilman ei pärjättäisi ! LAsten kutsuihin kuluu makeiset aivan kuten aikuisten joka juhlassa pitää olla alkoholitarjoilu.
 
Hulina
Itse olen joka vuosi vääntänyt synttärikakun, mutta sitä jää jäljelle aivan kamalasti. Tuntuu ettei se kakku niinkään lapsille maistu, paremmin menee meillä ainakin jäätelö.

Meillä on mennyt kaupaksi myös riisipiirakat (ostan pienempiä cocktailpiirakoita) ja munavoi. Myös lihapullat ja prinssinnakit käy. Sit on ollu poppareita, keksiä ja vähän ehkä namia. Noin pienillä ei sitä nyt välttämättä tarvitse edes olla.
 
Suosituimpia on olleet coctailtikut joissa nakkia, juustoa ja rypäleitä. Sipsit , popparit ja erilaiset keksit. Kakku jäänyt usein lastenjuhlissa syömättä vaikka omatekoinen ja ihan hyvääkin ollut. Jäätelöpuikot tai tuutit mieluisempia. Juomaksi kahta eri limpsaa tai mehua. Myös erilaisia paperikarkkeja olen laittanut kulhoon tarjolle.
 

Kovin paljoa ei tartte / kannata ainakaan meillä leipoa!! Kumma juttu, mutta lapset ei juurikaan muuhun koske kuin kekseihin ja karkkeihin. Helppotekoisia olis tietty vaikka sitruunamuffinit, päälle tomusokerikuorrutus ja karkkeja tms.
Suolaisia syömisiä ei myöskään ole meillä paljon tarjoiltu, paitsi sipsejä yms. Siis karkki-, keksi- ja limpparitarjoilulla pötkii jo pitkälle.
 

Yhteistyössä