mitähän tässä nyt tekis,ihan pihalla:(

  • Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
höh
Elikkä ammatinvalinnasta kyse...olen ammatiltani hieroja(kouluttauduin lasten kanssa kotona ollessani).
Nyt nuorin on kolme ja olen ajatellut töihin menoa,mutta jotenkin tuntuu ettem itsekään tiedä mitä tahtoisin:(
Toisaalta olin jo päättänyt että haen oppisopimuksella lähihoitajan paikkaa koska se on tavallaan aina kiinnostanut mua ja olenkin jo suunnitellut siihen jatkoa...
ja sitten taas toisaalta tuntuu että voisin laittaa oman yrityksen pystyyn ja aloittaa hieronnat,ja hankkia siihen lisäkoulutusta....
voi mua kun en tiiä mitä haluan....onko muita samanlaisia?
 
en
ole samassa tilanteessa, mutta tuntuisi minusta järkevältä opiskella vaikka nyt sitten lähihoitajaksi ja sitten pistää toiminimi pystyyn. Palveluina esim. ikäihmisille kodinhoitoa ja sitten vielähieronnat =)
 
suosittelen että perustat oman yrityksen jo hierojan homma kiinnostaa.

en suosittele lähihoitajan koulutusta...aivan kamala 3 vuoden koulutus , jonka jälkeen ei halu kuullakaan lähihoitajan työstä ollenkaan.. siellä tapetaan varmasti viimesetkin mielenkiinnon rippeet alaa kohtaan..

ja jos nyt valmistuttua vielä ala kiinnostaa ni viimeistään palkka alkaa vituttaa jos käteen jää 1500-1600e, siihen työmäärään nähden ja vastuullisuuteen..
 

Yhteistyössä