Mitäpä taaperolle päälle päivähoitoon näillä keleillä?

  • Viestiketjun aloittaja "santtuli"
  • Ensimmäinen viesti
"santtuli"
Täällä on näkyy päivälämpötilakin vain 11 astetta ja sadekuurojen mahdollisuus. Laitoin vajaa 2 vuotiaalle aamulla bodin, collegehousut ja sukat, päälle välikausihousut ja takin, trikoopipon ja lenkkarit. Mukaan sadevaatteet ja kumpparit. Riittääköhän? Mites te muut puette pikkumuksut viileille alkaville syys-talvi-keleille?
 
Meillä ei ole vielä ollut noin kylmä, aamulla oli about 14 astetta ja vähän ripsi. Laitoin meidän taaperolle farkut, aluspaidan, hupparin, vk-takin ja lenkkarit. Sillä on pk:ssa sadevaatteet ja kumpparit varalla.
 
"äiskä"
Mullakin on vaikeuksia keksiä millä kamppeilla tuommoinen 1,5v tarkenis päivähöidossa, kun aamulla lämpötila saattaa olla jopa alle 10 astetta ja päivällä melkein 20. Oon pukenu tuolle hoitoon lähtiessä bodyn, sukkahousut, farkut, neuletakin ja välikausitakin, Mukaan oon alittanu verkka-asun ja sadevermeet...
 
En kait mä ole laittanu päälle kun housut ja paidan ja lippiskin on viel käytössä. Hoidossa on sitten ulkoiluun takki ja housut ja sekä kurakamppeet et laittaavat sit kelin mukaan tarhassa vaatetta päälle kun sitä sinne on varuiks viety.
 
iiwari
Sisävaatteet: trikoopaita ja colleget/trikoot. Ulkoiluun tuulihousut tai vastaavat ja takki. Lämpimiä iltapäiviä varten huppari tai fleece. Jalkoihin lenkkarit. Päässä kesähattu.
 

Yhteistyössä