Mitäpä teillä viikonlopuksi suunniteltuna?

Mulla vapaa viikonloppu edessä. Muut mökkeilee. Minä aattelin nukku pitkään. Syödä aamupalan sängyssä ja olla tekemättä mitää koko viikonloppuna. Aattelin vielä siirtää tän läppärin tonne makkariin ettei tarvi edes palstaileen nousta sängystä. Mä en tee yhtään mitään. Niin ihanaa.
 
Tänä iltana oli ensin taidehistorian kurssi ja sen jälkeen olen lapsenvahtina lapsenlapsille (Kahdelle pienimmälle heistä).
Aamupäivällä takaisin kaupunkiin kouluun ja kurssin päätyttyä kolmen maissa menemme miehen kanssa ulos syömään, ehkä leffaan ja sitten hotlaan yöksi. Luksusta mummelin arkeen!

Pienimmät lapset ovat kotona yhden isosiskonsa (ja tämän vauvan) kanssa sunnuntaihin.
Huomen iltapäivällä aikovat pitää tortillabileet pikkuväelle ja niihin osallistunee myös veljeni kolmen pikkutyttönsä kanssa.

Sunnuntaina juhlitaan pojan 21 v päivää kakkukahvein - ja jos sää sallii niin pinotaan polttopuita.
 
Talvivaateostokset kaikkitietävän 10-vuotiaan kanssa, seurana usein vielä kaupassa kyllästyvät 8v ja 6v., eivät taida kuulua tuohon rentoa puuhaa sarjaan.
Yleensä tyttären maku ja äidin näkemykset asianmukaisista talvivaatteista ja jalkineista eivät kohtaa ihan hetkessä. Ainakaan siten, että vielä lompakkokin olisi mukautuvainen.
 

Yhteistyössä