Mitäs kaikkia myyntipalstoja netistä löytyykään?

Olen kovasti koittanut löytää sopivan kokoista ja hintaista lasten sänkyä. Tosin pikkuhiljaa alkanut kallistua sen tekemiseen itse. Jos kuitenkin vielä hetken yrittäisi netistä löytää sopivaa.

Mitä kaikkia myyntipaikkoja siis on olemassa, jos vaikka olisi joku hyvä sivusto jäänyt huomaamatta? :D
 
Mä ostin jostakin palstalta toisen, mikä oli ihan romu. Huutiksesta toisen, pinnasängyn, mikä oli ihan huippu: 10€, puuta, päänpuolelta voi kallistaa ylös, molemmat sivut voi laskea alas tai ottaa kokonaan pois. Sitten budjetista riippuen hyvän sängyn voi saada kohtuuhalvalla myös jostakin antiikki/vanhan tavaran liikkeestä. Ja ne on yleensä puuta. Huutiksenkin antiikkipuolella on niitä päästävedettäviä, mutta ne tuppaa siellä olemaan kalliimpia kuin jossain vanhan tavaran putiikissa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;26285896:
Mä ostin jostakin palstalta toisen, mikä oli ihan romu. Huutiksesta toisen, pinnasängyn, mikä oli ihan huippu: 10€, puuta, päänpuolelta voi kallistaa ylös, molemmat sivut voi laskea alas tai ottaa kokonaan pois. Sitten budjetista riippuen hyvän sängyn voi saada kohtuuhalvalla myös jostakin antiikki/vanhan tavaran liikkeestä. Ja ne on yleensä puuta. Huutiksenkin antiikkipuolella on niitä päästävedettäviä, mutta ne tuppaa siellä olemaan kalliimpia kuin jossain vanhan tavaran putiikissa.
No tosi edullisen pinniksen oot kyllä löytäny!

Mitä oon katsonu ni ihan jotain perus ikeaa saa jollain 30-> eurolla. Lastulevyä tai muuta moskaa varmaan ikean tyyliin.

Täyttä puuta oleva olis ihan unelma. Hinnat vaan kovin korkeita niissä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotilohikäärme;26285908:
Millaista etit?
Mieluiten jatkettavaa täyspuista sänkyä. Leveydellä ei niin merkitystä mutta pituuden pitäisi olla pienimmällä säädöllä alle 140 cm (varmaan kaikissa on noin). Mieluusti sälepohja.

Lisäksi laita siten, että jalkopäässä kulkuaukko. (Melkein kaikissa, mitä olen löytänyt, on aukko keskellä.)
 
Niin ja kauheen suurta summaa en viitsi käytetystä maksaa, kun ei tekotarpeetkaan niin hirveitä maksa.

Satutko muuten yhtään muistamaan puiden hintoja? Netistä oon vaan noita saunapuita löytänyt (halvimmillaan jotain vitosen luokkaa/2 metriä).

Muoks. En siis vielä ole ehtinyt tuohon k-rautaan käymään...
 

Yhteistyössä