Mitäs keräyksiä nyt menossa?

Pix
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:25 otan kirjoitti:
puput vastaan jos et itse tarvitse! sähköinen liberokerho aloittaa tän kk lopussa, niin toivon että sieltä jotain saa.. meil vaan ei merkkejä kerry, liberon siis.
Mulla 16 merkkiä, ja enhän mä niitä mihinkään tarvi, me ollaan kaikki mahdolliset keräyskirjeet saatu jo aikaa sitten. Uskollisesti vaan keräsin ja keräsin :D
 
onhan niitä huutiksessa myynnissä! =) laita sääkin sinne vaan jos on tunnukset.. mutta jos luovut niistä noin vaan, niin edelleen olen kiinostunut :) t. tekna@luukku.com
muutama pupu mulla on jo jostan vaihdokkina tullut, mutta lisäpuput ei tekis pahaa, niihin keräyksiin ainakin ennen meni reilusti yli 10 kerrallaan?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:55 voi herran jumala kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:49 piprane ema kirjoitti:
lambi wc-paperi merkeillä saa avaimenperän tai pehmon
Siis oikeesti, kerääkö niitä joku?! Tässä ketjussa kiteytyy kotiäitien huvitukset :LOL:
eikö se nyt oo aivan sama kerätä jos jotain ilmaseksi saa kun tuota paperia muutenkin käyttää???
 
sama
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:56 piprane ema kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:55 voi herran jumala kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:49 piprane ema kirjoitti:
lambi wc-paperi merkeillä saa avaimenperän tai pehmon
Siis oikeesti, kerääkö niitä joku?! Tässä ketjussa kiteytyy kotiäitien huvitukset :LOL:
eikö se nyt oo aivan sama kerätä jos jotain ilmaseksi saa kun tuota paperia muutenkin käyttää???
Juu juu, on on. Alkoi vaan huvittaa :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:55 voi herran jumala kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 10:49 piprane ema kirjoitti:
lambi wc-paperi merkeillä saa avaimenperän tai pehmon
Siis oikeesti, kerääkö niitä joku?! Tässä ketjussa kiteytyy kotiäitien huvitukset :LOL:
No miksei keräisi? Jos ko. tuotetta käyttää jokatapauksessa (teillä vissiin on vessapaperi tuntematon käsite... :whistle: ), niin miksi siitä ei sitten voisi samantien leikata viivakoodia tai keräilymerkkiä talteen? Itsekin kerään käyttämistäni tuotteista, mikäli niissä on keräyksiä meneillään, enkä ole edes kotiäiti vaan töissäkäyvä äiti, eli ei se niin kauan aikaa vie, eikä se luulisi olevan sinulta pois, kateuttasi taidat vain inistä :saint:
 

Yhteistyössä