Mitäs kivaa ja ikävää on kuulunut teijän päivään ?

Ikävää: tytön kanssa tuli taas taistelu, neiti kiukutteli kun ei saanut mennä tietokoneelle. Kävipä tyttö sitten jäähyllä.
Kivaa: loppupäivä meni hyvin, tyttö siisvosi huoneensa kiukkuamatta ja ovat kovasti miehen pojan kanssa leikkineet yhdessä tänään. :)
Taitaa olla uhmaikä menossa ? Joskus aikamoista taistelua. :hug:
Kiva että loppupäivä meni hyvin ilman uuvuttavaa taistelua. :)
 
Menkat loppu 19.12 ja alkoi 31.1 uudelleen.. muuta stressiä ei ole. Pelottaa vaan että olen raskaana ja menkat silti.. tosin ei kuulu edes tähän ketjuun. Iloinen asia on että vahtikoira saatiin tätaloon..
 
Ikävää: päivällä ulkoillessamme sattui pulkkamäessä vanhemman ja nuorimman lapsen (7v. ja 2v.) kesken ilkeä hazardi; esikoiselta lähti lapasestaan pulkantapainen hilavitkutin (semmonen omituinen jalas- tsydeemi, kaikkea ne keksiikään!) sillä seurauksella, että laski sitten suoran päin rinnettä kiipeävää sisarustaan...ipana tömähti turvalleen jäiseen rinteeseen...nyt sitten seurailemme mielenkiinnolla etuhampaiden hyvinvointia...:|

Mukavaa: ne lukuisat pienet hetket lasten kanssa - sekä yhdessä että kahdenkesken...ne pienet ohimennen heitetyt vallattomat tilannekommentoinnit, vitsintyngät joita ei ymmärrä kuin pikkukertoja itse, syliin pyytämiset ja tulemiset, halitukset ja pusutukset...ja se, että kaikki kolme nukahtivat rauhallisina, levollisina, pieni hymynkare suupielissään <3....
 
Menkat loppu 19.12 ja alkoi 31.1 uudelleen.. muuta stressiä ei ole. Pelottaa vaan että olen raskaana ja menkat silti.. tosin ei kuulu edes tähän ketjuun. Iloinen asia on että vahtikoira saatiin tätaloon..
:hug: Saat toki kertoa tähän ketjuun, ei haittaa minnuu, toivottavasti kaikki käy kuten toivot. :)
Voi, koirat on ihania, vaikka olenkin enemmän kissaihmisiä. :)
 
Ikävää: päivällä ulkoillessamme sattui pulkkamäessä vanhemman ja nuorimman lapsen (7v. ja 2v.) kesken ilkeä hazardi; esikoiselta lähti lapasestaan pulkantapainen hilavitkutin (semmonen omituinen jalas- tsydeemi, kaikkea ne keksiikään!) sillä seurauksella, että laski sitten suoran päin rinnettä kiipeävää sisarustaan...ipana tömähti turvalleen jäiseen rinteeseen...nyt sitten seurailemme mielenkiinnolla etuhampaiden hyvinvointia...:|

Mukavaa: ne lukuisat pienet hetket lasten kanssa - sekä yhdessä että kahdenkesken...ne pienet ohimennen heitetyt vallattomat tilannekommentoinnit, vitsintyngät joita ei ymmärrä kuin pikkukertoja itse, syliin pyytämiset ja tulemiset, halitukset ja pusutukset...ja se, että kaikki kolme nukahtivat rauhallisina, levollisina, pieni hymynkare suupielissään <3....
Auts, toivottavasti ei sattunut pahemmin, eikä etuhampaat irtoa, vahinkoja sattuu
kun touhutaan.
Kivalta kuulostaa teijän päivä, onnettomuudesta huolimatta. :)
 
Auts, toivottavasti ei sattunut pahemmin, eikä etuhampaat irtoa, vahinkoja sattuu
kun touhutaan.
Kivalta kuulostaa teijän päivä, onnettomuudesta huolimatta. :)
Näinhän se täytyy tehdä, että sormet ristissä mennään ja tarkkaillaan tilannetta. Ja minkäs teet, sitä sattuu jos on sattuakseen... Oli muuten melkoisen näköinen ipanan suunseutu, aika napakka tälli todellakin ja vertakin tuli ihan kiitettävästi...mutta lapsi kyllä oli reipas, todella :heart:! Jotenkin tokeentui koko tapahtumasta nopeasti, ei sen alkujärkytyksen ja pahimman kivun älyämisen jälkeen kyllä itkenyt, eniten huolissaan oli siitä, kun häntä paikkailin ja puhdistelin, ettei enää ehdikään mukaan leikkeihin :D! Nakkas muuten siinä tohinassa poikki sen hiukan hönksöttävän ja voimakkaan huulijänteen, eipä tarvitse sitä sitten hampilassa enää poikkinipsaista!

Ja miten musta tuntuu siltä, että huomenna koko asiaa ei enää muisteta ja vauhtia piisaa kuin ennenkin ;)!
 
Ikävää: Hermo paloi vaatekaupoilla jo alkumetreillä, shoppailu ei yhtään mun juttu. Koira kusi mun sänkyyn, ihan vaan mielenosotukseksi :(

Mukavaa: Vapaapäivä. Sain pari kivaa tekstaria. Mukava ilma ollut ulkoilla. Laatuaikaa lapsen kanssa, vaikka vähän pinnaa kiristikin :)
 
Ikävää: Hermo paloi vaatekaupoilla jo alkumetreillä, shoppailu ei yhtään mun juttu. Koira kusi mun sänkyyn, ihan vaan mielenosotukseksi :(

Mukavaa: Vapaapäivä. Sain pari kivaa tekstaria. Mukava ilma ollut ulkoilla. Laatuaikaa lapsen kanssa, vaikka vähän pinnaa kiristikin :)
:hug: Aina ei voi olla vain hyviä päiviä.
Kiva että päivään mahtuu myös jotain mukavaa. :)
 
"sipsi"
Ikävää: hienosti auennut nokka umpeutui uudelleen iltapäivällä - työkohteessa satavarmasti hometta :(

Mukavaa: iltalenkki metsässä myrskytuulessa koirien kanssa, sitä ennen parituntinen tallilla tyttären kanssa, kulhollinen jäätelöä iltapalana (ei onnistu laihdutus kyllä ikinä, ei :( )
 
Huonoa: Kamala päänsärky joka johtuu tupakkalakosta.
Hyvää ja huonoa: Ilon ja pelonsekaisin tuntein odotellaan miehen kanssa tärppääkö toinen vauva!
Hyvää: Lapsen ihana halaus kun menee hakemaan hoidosta, se takertuu niinkuin pieni takiainen ja rutistaa niin lujaa <3
 
Kivaa on tuo lumisade ja ikävää oli huomata missä kunnossa oon. Otin kuvan ittestäni ja seuraavan kuvan otan kesällä :D Tavoitteena radikaalinen muutos ja kiloja pois :D No onhan sekin kivaa toisaalta :D Kaikki oikeastaan ihanaa!
 
Mukavaa oli, kun pääsin mun hevosten ja niiden hoitajan kanssa tunnin mestälenkille. Kaikessa rauhassa köpöteltiin traktoriteitä ja höpöteltiin niitä näitä.

Ikävämpää on toi lumimyräkkä, mikä iltapäivällä alkoi. Jännittää, pääsenkö huomenna kauppaan vai onko tie tukossa. Onneksi ei työvuoroa ole sovittukaan, niin en joudu perumaan...
 
[QUOTE="sipsi";25354140]Ikävää: hienosti auennut nokka umpeutui uudelleen iltapäivällä - työkohteessa satavarmasti hometta :(

Mukavaa: iltalenkki metsässä myrskytuulessa koirien kanssa, sitä ennen parituntinen tallilla tyttären kanssa, kulhollinen jäätelöä iltapalana (ei onnistu laihdutus kyllä ikinä, ei :( )[/QUOTE]

Voi ei, inhottavaa tuo nenän tukkoisuus, varmasti vaikea olla, kai tuolle homeelle tekevät jotain ? :hug:

Kiva päivä teilläkin muuten. :)
Ei onnistu laihutus miullakaan, tuli konvehtia syötyä tänään. :)
 
Huonoa: Kamala päänsärky joka johtuu tupakkalakosta.
Hyvää ja huonoa: Ilon ja pelonsekaisin tuntein odotellaan miehen kanssa tärppääkö toinen vauva!
Hyvää: Lapsen ihana halaus kun menee hakemaan hoidosta, se takertuu niinkuin pieni takiainen ja rutistaa niin lujaa <3
Päänsärky, ei todellakaan mukavaa, yritä silti jaksaa tupakkalakossa. :hug:
Voi mie toivotan teille onnea, että olisi tärpänny, tule sitten kertomaan.
Lasten spontaanit halaukset on ihania, olette onnekkaita. :)
 
Kivaa on tuo lumisade ja ikävää oli huomata missä kunnossa oon. Otin kuvan ittestäni ja seuraavan kuvan otan kesällä :D Tavoitteena radikaalinen muutos ja kiloja pois :D No onhan sekin kivaa toisaalta :D Kaikki oikeastaan ihanaa!
Lunta saisikin tulla reippaasti viellä. :)
Miulle on kans tullut kiloja takaisin töihin pääsyn ja sairastelun jälkeen.
Tsemppiä siulle muutokseen. Elämä on yleensä ihanaa. :D
 
Mukavaa oli, kun pääsin mun hevosten ja niiden hoitajan kanssa tunnin mestälenkille. Kaikessa rauhassa köpöteltiin traktoriteitä ja höpöteltiin niitä näitä.

Ikävämpää on toi lumimyräkkä, mikä iltapäivällä alkoi. Jännittää, pääsenkö huomenna kauppaan vai onko tie tukossa. Onneksi ei työvuoroa ole sovittukaan, niin en joudu perumaan...
Siulla on siis omia hevosia ja talli ?
Mukavaa varmasti oli metsälenkillä, mie oon jotenkin aina vähän pelännyt hevosia,
johtuu varmaan hevosten isosta koosta ja hampaista. :)

Toivottavasti ei tule enää sellaista myräkkää mitä oli viime viikolla. :|
 
IhanaValo
Ikävää on tää jo pian 2vko kestänyt kurkkukipu, ei saa yölläkään oikeen nukuttua ja lasten kiukuttelut millon mistäkin..

Hyvää päivässä oli, että sain levättyä/nukuttua päikkärit, kun lapset oli hoidossa ja itellä sairaslomaa. Ja tietty monet hetket lasten/perheen kanssa on kivoja, on ne rakkaita vaikka välillä hermoja kysytäänkin :)
 
[QUOTE="trallallaa";25354714]Ihana päivä! Löysin vihdoin vihkisormuksen! <3 Mitään ikävää ei oo tapahtunu koko päivänä.[/QUOTE]

Onko hääpäivä pian ? Millainen vihkisormus ? Onnea paljon tulevista häistä ! :)
Siulla on sitten ollut todella ihana päivä.
 

Yhteistyössä