Mitäs kotihommia inhoat ja mitkä on kivoja?

  • Viestiketjun aloittaja MilliMenninkäinen
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Vihaan kaikkea. Imurointia, pyykinpesua, astioiden pesua, pölyjen pyyhintää, järjestelyä, mattojen tamppausta, lakanoiden vaihtoa... Huoh. Olen toivoton siivoamaan.
 
Piika-äiti
Inhoin on roskiskaapin siivoaminen. Ikkunoiden pesustakin lusmuaisin, ja jokasyksyisestä talvivaatteiden etsimisestä.

Kivaa on laittaa ruokaa, leipoa ja opetella uusia ruokia.
 
pyykit on kiva laittaa koneeseen,mutta ei kuivumaan.
Miinusta saa: pölyjen pyyhkiminen,mattojen tamppaaminen, luutuaminen, tiskaaminen,(ulkopihatyöt):lumen kolaaminen,ruohon leikkuu.
plussaa: imuroiminen,järjesteleminen,wc:n pesu.
 
Periaatteessa ihan perussiivoaminenkin ois kivaa, jollei aina joku roikkuisi lahkeesta. Tykkään kun saa itse fyysisesti rehkiä ja saada aikaiseksi kauniin raikkaan kodin. Mutta nykytilanteessa se on pakkopullaa. Samoin ruuanlaitto ois kivaa, jollei se ois 2 kertaa päivässä natiainen jalasta roikkuen pakkopullaa.
 
järjestely. tai siis se kun ei noille romppeille ole kunnon paikkaa. ja vinttikin jo täynnä. muuten kyllä tykkään kaikesta - siis silloin kun sille tuulelle tulen. mieskin kehui kui hyvänä mä häntä pidän kun siivoan ja laitan ruokaa. no jos olen vain 3 päivää viikossa töissä niin eiköhän ne mulle kuulukin.

pyykin pesussa vihaan sitä kun on muutamia kappaleita jotain erikois pyykkiä. esim villavaatteet. sit ne pyörii kopan pohjalla ja odottelee kavereita. ja käsin pyykkäys. yök!
 
Tipu Topakka
Minä inhoa tiskikoneen täyttämistä. Pyykkikoneen täyttämistä ja pyykkien ripustelua. Ja keittiökaappien putsausta (varsinkin sen, missä on jäteastiat) ja roskien ulosvientiä. kaikki muu menettelee.
 
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Inhottavinta on ruuanlaitto. Ylivoimaisesti.

Kivointa on roskapussin vieminen ulos.
Mun unelmahomma olisi, jos saisin kiertää kodista kotiin laittamassa ruokaa =) Kun olen kotona saanut sapuskat syötyä, alan jo miettiä, että millos pääsee kokkailemaan taas.

 

Yhteistyössä