mitäs meinasitte vappuna???

tämä äiti on kiltisti pojan kanssa kotona..ukolla kun on töitä niin joudutaan kahestaan täällä korvessa "homehtumaan" mielellään tekisin jotain jonkun kanssa,mutta en halua jättää poikaa kenellekkään hoitoon ja muutenkaan kun ei niitä kavereita ole kenen kanssa pitää hauskaa..
eli taidan tehdä pojalle (kohta 4kk) vappu hatun ja ite juon simaa ja tylsistyn :ashamed:
 
äetyliini
Grillaillaan naapureiden kans.. :D Niin ja mainittakoon nytten että ihan selvistä päin ja lasten kanssa.. :) Niin ei kenenkään tarvii tästä alkaa jotain keksimään.. :LOL:

 
minja87
me mennään miehen enon 50 ja ihan selvinpäin oon! =) niin kuin viime vuonnakin...ja seuraavanakin vuonnakin =)
Vappukin on mun mielestä lasten juhla..en hauku ketään, kukin tekee itä tahtoo =)
 
teinimammako
Me otetaan olutta ja mennään katsomaan yhtä bändiä ja tottakai puetaan itsemme ihan tyhmiksi :p Eli perinteinen vappu :) Pikkuneiti lähteekin sitten mummolle leikkimään ja grillailemaan!
 
minja87
ja lisäystä edellä olevaan juttuuni että viime vuonna minulla oli 1 kk vanha tyttö ja tänä vuonna olen raskaana..
=) mut en ois kyllä menny muutenkaan ku on ne miehen enon synttärit =)
 
Ronja-86
Näin raskaana ollessa kyllä juhlimaan lähden mutta holi jää edelleen sinne alkon hyllylle :) uuden kodin kun sain tuossa ja toivottavasti remppa olis vapuksi valmis niin vois kotona pitää pikku kekkerit.. vähän vaiks tupari juttuja siinä vapun vieton yhteydessä!!! HAUSKAA VAPPUA KAIKILLE JO ETUKÄTEEN :)
 
rita18
me halutaan olla koko perhe yhessä ja juhlia vappu meijän yli ihanan 3kk ikäsen poitsukan kans,ei käyny mielessäkään et sen hoitoon veisin vapuks,vaikka vapaa ehtosia hoitajia oli ihan tyrkylle asti =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2005 klo 08:38 rita18 kirjoitti:
me halutaan olla koko perhe yhessä ja juhlia vappu meijän yli ihanan 3kk ikäsen poitsukan kans,ei käyny mielessäkään et sen hoitoon veisin vapuks,vaikka vapaa ehtosia hoitajia oli ihan tyrkylle asti =)
jessus!!!! ....
 
sinnie
ei vielä hajuakaan.....toisaalta tekis mieli olla kotona ja grillailla ja mässätä hyvää mutta toisaalta tekis mieli lähtee kaupungin yöhön ;)
enpäs tietä..katsotaan nyt kumpi vie voiton...
 
punaposki harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.04.2005 klo 11:13 haisu kirjoitti:
Ompa teillä muksuilla ihanat mummot, ku ottaa hoitoon vapuksi. Meillä ei ikimaailmassa ota miksikään juhlapäiväksi, eikä muuloinkaan.Paistan munkkeja, mutta ei vietetä vappua.
no me ollaan käyty miun äidin anssa kovasti kesksustelua siitä saanko mie lähteä mihinkää...kun kuulemma äidin paikka on kotona... noh ilmoitin sitten vain että jos et tahdo ottaa poikaa hoitoon ei se mitään... heti oli perumassa puheitaan ja sanoi ettei se siitä ole kiinni, ottaa kuulemma pojan kesällä moneksi päiväksi mökille... hänestä vaan minun ei kuuluisi lähteä mihinkään... mutta itse en näe siinä mitään pahaa että joskus lähden... tuskimpa saa mitään traumoja....
 

Yhteistyössä