mitäs mieltä... (miehen touhut)

  • Viestiketjun aloittaja harmaudun
  • Ensimmäinen viesti
harmaudun
eli, yhessä oltu 8v, joista vajaa vuosi naimisissa, ja kolme lasta siunaantunut... mies on aina ollut pikkasen viinaan menevä ja törttöillyt pahemman kerran.. aina sanoo ja vannottaa ettei kuitenkaan ole koskaan pettänyt... olen siis monesti jo hautonut eroa mielessäni ja tässä on taas pikkusen aikaa mennyt ihan p....seelleen... ja nyt ukko on alkanut ihan yhtäkkiä näplään puhelintaan jatkuen.. siis lähettelee viestejä...kun kysyn, niin aina on vaan työasioita tai"kavereille" viestejä...ja nyt on laittanut vielä puhelimeensa suojakoodin.. eli joka kerta kun läpän avaa niin kysyy ekaksi tota koodia.. ja EI, en ole urkkinut, vaan mies pyysi hoitamaan juoksevan asian puhelimellaan (mä kun olen tän pesueen sihteerikkö), ja siinä sitten tuon huomasin... Kun kysyin asiasta ja sanoin miehelleni, että mielestäni on vain 2 syytä miksi luuri on koodin takana (eli et luota minuun tai sitten puhelimessa on jtn salattavaa...) niin totesi vain ettei hän niin täysillä luota, ettenkö tutkisi puhelinta.. ok, ymmärrän, mutta miten hän nyt yhtäkkiä 8 vuoden jälkeen on lakannut luottamasta..??? ja mainitsin, että enhän minäkään voi luottaa etteikö ronkkisi mun kännyä, mutta siitä vaan, ei sieltä mitään löydy...

mietityttää vain että olenkohan taas turhan tiukkis ja etsin ns. hyvää syytä erolle.... vai miten te asian näette?

Kiitos niille jotka jaksaa lukea sekavan sepustuksen..=)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Suzyanne:
Ei tunnu olevan miehellä puhtaat jauhot pussissa, miksi muka muuten tuon suojakoodin olisi laittanut, jos ei ole ennenkään ollut.
No aivan! Mä tiedän erään tällaisen tapauksen joka ihan yhtäkkiä laittoi myös puhelimeensa ton koodin ja pian paljastuikin että hänellä oli toinen mies.. :(
 
eronnut
ihan sama tarina mulla. Paitsi että olimme olleet siihen mennessä 12 vuotta naimisissa ja lapsia 4. Mulla ei edes ollut omaa kännykkää siihen aikaan vielä. Lainasin aina miehen puhelinta tarvittaessa. Kerran se sitten meni saunaan ja (oli muuten ollut reissussa edellisenä viikonloppuna) ajattelin että soitan äidilleni, mutta mitä :eek: puhelin pyysi pin-koodia avattaessa. Höh. Ei siinä ennen sellaista ollut ! En puuttunut asiaan mitenkään ja meni viikko. Tein ruokaa ja mieheni oli autotallissa ja lähdin kutsumaan häntä syömään. Ilmeisesti hän ei ollut kuullut kun menin ovesta sisään kun tuli kauhee änkytyskohtaus, oli siis puhelimessa, ja alkoi ihan kummallisesti sanoa asioita puhelimeen, eli näki että valehteli tai siis yritti peitellä kuka siellä oli.... :( tuosta lähti puiminen asiassa. Kävi ilmi että oli loikannu vieraissa siellä reissullaan ja tuon naisen numero kännykässä lähtenyt pois, tähän kaikkeen kului siis ainoastaan reilu viikko. :eek: seuraavalla viikolla mieheni jätti minut ja lapset ja muutti sen naisen luo.

Ei tarinallani muuta tarkoitusta, kuin se, ettei kannata olla liian sinisilmäinen.

 
ap
kuten huomataan, en siis ilmeisesti skitsoa turhaan... mutta taitaa nyt tilanne olla sellanen että joko uskon ja jatkan suhdetta tai sitten häivyn... huoh, vaikeeta=/ ukko on nyt muutaman kerran kysyny, että hairitseekö mua koodi ja haluanko katsoa puhelinta... en halua en... mitä h*lvettiä se enää hyödyttää...
 
hmm
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja tyypillistä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Luulosairautta havaittavissa
ai munkin tapauksessani ??? :eek: :eek:


KYLLÄ, ei kukaan täysjärkinen mies kestä sitä, että akka vaatii tutkia yksityistä puhelinta.

Syyttäkää itseänne että ukkonne jättävät.
Haista sinä kuule!

Olet kyllä tosi katkera äijänkäppänä, vai oletko oikeasti edes MIES?!
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Alkuperäinen kirjoittaja tyypillistä:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Luulosairautta havaittavissa
ai munkin tapauksessani ??? :eek: :eek:


KYLLÄ, ei kukaan täysjärkinen mies kestä sitä, että akka vaatii tutkia yksityistä puhelinta.

Syyttäkää itseänne että ukkonne jättävät.
sehän tässä onkin, olisi sitten edes Mies ja JÄTTÄISI!!!! ja kummallista että vasta 8 vuoden jälkeen lukitsee puhelimensa ja alkaa jäätävä txtailu...
 
mari
itse vaatisin kyllä ihan yllättäen miestä avaamaan nähteni puhelimen kerta ei ole salattavaa, jos ei suostuisi olettaisin, että salaa jtn. Siinä mies voisikin jo alkaa keräilemään kamojaan.
 
Mies
Alkuperäinen kirjoittaja No höh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies:
Luulosairautta havaittavissa
Sulta varmaan löytyy sitten ratkaisu siihen, miksi mies toimii yllämainitulla tavalla ja käytös on muuttunut ?


Kyllä löytyy, syy siihen on akkojen liiallinen uteiliaisuus ja syyllistäminen. Teki mies sitten mitä tahansa akat epäilee ja syyllistää kaikesta, joten on parempi toimia salaa.
 
hep
Alkuperäinen kirjoittaja :
samanlailla alko munkin mies yhtäkkiä puhelintaa näpräämään ja piilottelenmaan... meni puhelimen kanssa jopa vessaan... ja sitten kiinni että sillä oli toinen.
Sama juttu mulla, mies meni jopa saunaan puhelimen kanssa ja nukku puhelin tyynynsä alla..joo ja jäi kiinni pettämisestä
 

Yhteistyössä