Mitäs mieltä??

Pikainen kertaus..

Olemme aloittamassa syksyllä hoidot, ISCI. Miehellä ongelmia siittiöiden liikkuvuudessa ja määrässä.

Luomoraskaus mahdollinen, mutta hyvin epätodennäköinen.

Mulla on menkat suht tarkat, mutta nyt niitä ei näy. Ovat tosin päivän vasta myöhässä.

Tiistaina oltiin Naistenklinikalla infokäynnillä ja lääkäri ultrasi ja sanoi, että munasarjat ja kohtu ok. Eli oiskos sieltä jo näkynyt silloin jotain, jos ois raskautuminen kyseessä.

Aamulla tein pregcheckin ja ei musta näkynyt mitään, ehkä viivanpaikka, väärässä paikassa. :D

Mulla on kyllä ennenkin nousseet hcg-arvot hitaasti..

Lämmöt 36.8 (ennen menkkoja 35.7-36.3).
Tissit sivuilta kipeenä ja jotenkin leviää koko alueelle
Kuumia- aaltoja -- hiki
Väsy, nukkunut 13h yössä
Aaltoilevia menkkakipuja ja tuntuu, että menkat alkaisi hetkellä millä hyvänsä
Paljon valkkaria
Ilmavaivoja
Pyörryttää

T. MiiJane, ex-MiiJane76
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos "Mahdotontako" -- sitä minä niin toivon, mutta pelkään, että joku hormonijuttu ja menkat kohta alkaa..

So far, ei mitään. Ei tuhrua, ei mitään.. Jos menkat ei ole maanantaihin mennessä alkaneet, teen testin uudestaan.
 
sunni
Kyllähän tuo lupaavalta kuulostaa. Ite havaitsin ns. ensioireina että sydän tykytti ajoittain kahtasataa vaikka olin levossa, kun itse ajoin autoa, pahaolo. Väsymys,mut heräilin tiuhaan. Virtsa oli tummemman keltaista, riippumatta kuinka tiheesti pissasin. Alkuun minäki sain vain viivan paikkoja. Hanki jostain 10-herkkiä testejä, niillä näkys paremmin kuin useimmilla mitä apteekit myy, jotkut on jopa 50 herkkyyksiä. Itsellä oli siitä kumma juttu,että aina tuli vahvempi viivan paikka ja vahvempi haamu kun tein iltapisusta, kuin aamuisin. Olinkin oikea supertestaaja..kauheeta miten tulikin testejä tuhlattua kun niin toivoi että sinne alkaisi viiva piirtymään... Ja tulihan se lopulta :)


8+4
 
Kyllä rupee jänskättää, ei vieläkään mitään. Joka kerta vessaaan mennessä pelkään, että menkat alkaneet.

Mies käskee ottamaan rauhallisesti vielä hetken, etten taas tipu korkealta ja kovaa.. Huoh..

Tissit ovat entistä aremmat. Ja ilmavaivat vaivaa..

Su 31.7.2011 Ei vieläkään, mies sanoi, että perjantaina vasta testaillaan..
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä