Mitäs olette tehneet tämän päivän aikana

  • Viestiketjun aloittaja "kotihiiri"
  • Ensimmäinen viesti
"mä"
joulukortit postiin....
jouluostoksilla koko perhe....
pitserian kautta kotiin pitsojen kanssa....
karkkikuusien väkertämistä välissä hain tiimarista ja prismasta lisää tarvikkeita ja nyt on jo 7 kuusta valmiina....
niin ja kerkesin mie imuroidakkin...
nyt nukkumaan...
 
Juu, kotona - paitsi pieni kävelylenkki tehtiin isännän kanssa kauppaan. Päivällä kävi isännän veljen perhe kylässä, laitoin ruokaa, söimme, asentelin vähän lisää jouluvaloja pihalle ja kävimme saunassa.
 
"pypylleröinen"
Kävin tuon reilu 1v:n kanssa leineperin joulutorilla, prismassa ja ystävän luona synttärikahvilla. Ja nyt illalla tilasin valokuvia mummuille ja kummeille, ja isovanhemmille ensivuodeksi kalenterit ipanan kuvilla.
 
Nukuimme pitkään. Aamiainen, Hesarin lukemista ja ulkoilua. Ruoan laittamista ja syömistä (teimme ruoan kimpassa). Pyörähdys Stockalla (muutama joululahja) ja leikkimistä. Ruoka nro 2 (lämmitettiin eilistä pastakastiketta ja keitettiin pastaa). Köllöttelyä sohvalla koko perheen voimin. Saunomista ja iltapalaa. Kuorosotaa katsottiin poikkeuksellisen tarkasti, kun siinä oli tänään haastattelussa miehen ystävä. Jossain välissä ripustelin pyykkejä, olen ollut koneella, kokosin enkelikellon ja järjestelin paikkoja, kuuntelin kun mies soitti kitaraa ja lauloi lapsen kanssa, luin kirjan lapselle, päivittäisiä perussiivouksia (tiskikone, pöytien pyyhintää jne.).
 
vierass
Luin melkein koko päivän Teosofiaa, pistelin yhdet jouluvalot lisää ja kävin reippaalla kävelyllä, kun pakkanen oli kiristynyt -20.
Sen jälkeen saunaan ja nyt tähän koneelle hetkeks ennenkuin jatkan lukemista sängys ennen nukkumaan menoa. Hörbin tässä yrttiteetä joka auttaa saamaan paremman unen, laventelia ja sen semmosta
 
vierass
Luin melkein koko päivän Teosofiaa, pistelin yhdet jouluvalot lisää ja kävin reippaalla kävelyllä, kun pakkanen oli kiristynyt -20.
Sen jälkeen saunaan ja nyt tähän koneelle hetkeks ennenkuin jatkan lukemista sängys ennen nukkumaan menoa. Hörbin tässä yrttiteetä joka auttaa saamaan paremman unen, laventelia ja sen semmosta
Ainiin, siivosinhan minä myös aamupäivällä kun olin kaffeen juonu, miten se pääsikin unohtumaan etenki kun on niin harvinainen tapahtuma
 
"zxz"
Ensin uamulla kavin juomasa kupin kahvia kuppilasa sitte tulin kotio ja kavin suikusa. Een jalakeen menin toiseen kuppilaan aamiaisella , soin paistettuja munia ja pekonia ja paistettuja pottuja.
Sen jalakeen menin kirkkoon ja sitte viinakauppaan ja sitte toiseen viina kauppaan ,ostin pikkupullon st remya ja kakspullua "busolleeta" sen jalakeen otin torkut ja nyt oon tasa.
Pian lahen tuonne kaverin tyko syomaan perunaohukaisia ja sitte nukkumaan

Mun aika on 5 32pm.
 
olava harmaana
aamulla tultii lasten kanssa alas, vaipan vaihtoa ja aamupalaa, sitten ruokkiin kanat ja hakemaan polttopuita liiteristä. Siivoilua ja poismenevien vaatteiden lajittelua, lämmittäny talon 16 asteisesta lämpöösemmäks. pesin 4 koneellista pyykkiä, leikin lasten kanssa (3v ja 1v) ex toi esikoisen viikonlopun vietosta ja si autoin (11v) läksyissä ja tenttasin kun on kokeet huomenna, ruokaa tehny ja hakenu lisää puita, ommellut yhet verhot ja ripustanu ne, leikkiny lisää ja laittanu lapset nukkuun, normaaleja kotihommia, nyt istun hetken täsä ja si alan taas ompelemaan, pitäis leipoo kaurakeksejä lahjaksi, paketoida lahjoja, ruokkia käärmeet, pakata tavaroita joulun viettoa varten (200 km päässä) yms...
 
laizzka
NO , KAI tämän voi kirjoittaa, vaikka ajattelin, että tähän ketjuun en koske pitkällä tikullakaan. Koska tavallaan en voi mainostaa paljon tehneeni :D

Eli keveää laskeutumista rankkaa työputkea kohti, olen putken alussa ja pitkä putki vielä edessä. Ja oikeastaan tuli tästä päivästä latautumispäivä, ja en tehnyt oikeastaan mitään.
Vähän ruokaa tein, sekin helppo, vanhojen lämmittämistä - No, laiskempaa ei kyllä löydy varmaan, mutta kylläpä se tulee tarpeeseen ja auttaa taas jaksamaan.
 
laizzka
Totta puliset, vieras.
Kyllä voi sunnuntai ollakin laiskottava päivä, tai väsyttävä, vaikka olen joka päivä töissä, eikä ole viikonloppuvapaata siis, niin silti jotenkin nautin kauheasti tuosta sunnuntailaiskottelun lahjasta.

*haukotus*
 

Yhteistyössä