Mitäs ootte mieltä mun tatuoinnista? *kuva*

  • Viestiketjun aloittaja hiphei
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ?!:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ihan kivan näköinen. =)

Tässä mun omat.
Eikö sun pitänyt olla ylipainoinen? Tuossa kuvassa, vaikka siinä ei paljoa näy, niin ei siinä kyllä mitään ylimääräistäkään löydy..
Ne läskit näkyy paremmin etupuolella ja alempana kuin tuossa kuvassa näkyy. :whistle: :D Tai no onhan takana perse, mutta luojan kiitos se ei näy tuossa! :LOL:
 
Jossu
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ?!:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ihan kivan näköinen. =)

Tässä mun omat.
Eikö sun pitänyt olla ylipainoinen? Tuossa kuvassa, vaikka siinä ei paljoa näy, niin ei siinä kyllä mitään ylimääräistäkään löydy..
Ne läskit näkyy paremmin etupuolella ja alempana kuin tuossa kuvassa näkyy. :whistle: :D Tai no onhan takana perse, mutta luojan kiitos se ei näy tuossa! :LOL:
Mä kans kuvittelin sut sellaseksi plösöksi kuin itsekkin olen mut et oo lähelläkään sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jossu:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja ?!:
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Ihan kivan näköinen. =)

Tässä mun omat.
Eikö sun pitänyt olla ylipainoinen? Tuossa kuvassa, vaikka siinä ei paljoa näy, niin ei siinä kyllä mitään ylimääräistäkään löydy..
Ne läskit näkyy paremmin etupuolella ja alempana kuin tuossa kuvassa näkyy. :whistle: :D Tai no onhan takana perse, mutta luojan kiitos se ei näy tuossa! :LOL:
Mä kans kuvittelin sut sellaseksi plösöksi kuin itsekkin olen mut et oo lähelläkään sitä.
Plösö mä olenkin, ylipainoa on sen verran paljon.
 
Looru
moni sanoo, että liian tavallinen, kaikki eivät haluakkaan jotain ihme viritystä mistä hädin tuskin saa selvää mikä se on. Tatuoinnin kuuluukin olla minusta koriste, enkä esim tykkää tuosta kääröstä jossa lukee jotain, omaan käteeni en sellaista haluaisi, vaikka hienosti onkin tehty

mä tykkään just tollaisista kuvista :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiituli-80:
onko totta että tähdet+lapsen nimi/ nimet nyt suosiossa ? kun sellaista meinasin yläselkään tai rintaan.. :(
En mä vaan tiedä. Mä en ainakaan ole ottanut lasten nimiä siksi että olisivat muotia jotenkin.
Jaa-a...en miekään tiiä... Sisko otti poikansa nimen ja ympärille tähtiä ja kuun kun poika syntyi kauniina syysyönä.

Itselläni on pojun nimikirjaimet, syntymäpäivä ja "naama"...

Ei miuta kiinosta, et mimmoset tatuoinnit on muotia vaan otan sellaisia mistä itse tykkään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiituli-80:
onko totta että tähdet+lapsen nimi/ nimet nyt suosiossa ? kun sellaista meinasin yläselkään tai rintaan.. :(
Siis mitä ihmeen väliä sillä on onko ne muotia vai ei..
Kyllä mä tasan tiesin kun otin ton tähtitatskan et se ei mitenkään uniikki idea ole mut en mä sitä minkään suosion takia ottanut tai olisi jättänyt ottamatta koska mä vaan tykkäsin ideasta henk.koht.
 
Alkuperäinen kirjoittaja My Beutiful TaTTOO:
http://www.aijaa.com/v.php?i=4360526.jpg
Mun mielestä tää on ihan kiva. Ei tatskan tarviikaan aina olla mikään supertaidonnäyte. Tällä on varmaan tekijälleen 'arvoa' itsetehtynä. Munkin kaverit on hakannut itselleen kaikenlaisia hassuja kuvia, ja mun mielestä se on vaan kivaa hulluutta että hakkaa itelleen jtn.
 

Yhteistyössä