Mitäs ruokana tänään?

  • Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
soppa po soppa
Broiler-peruna-kasvis-rakettispagetti-maissi-punainen linssi -keittoa. Sellainen sotku vedessä ainakin ulkonäöstä päätellen, mutta voihan tuo olla hyvääkin. Poika halusi jälkkäriksi tänään ranskanleipää, menee pullasta meillä kun yleensä aina ruisleipää vaan syödään :D
 
tämmöset pöperöt
Lounaan söin uimahallilla, mies söi eilistä riisiä ja karjalanpaistia... (karjalanpaisti oli joulusta! pakasteesta...)
Päivälliseksi kirjolohipasta ja salaatti (salaattia, pähkinöitä, tomaattia, sipulia, paprikaa ja fetakuutioita).

Siin välissä välipalana oli miehen tultua lenkiltä mansikkarahkasmoothie.
 
Lounaalla mies söi makaronilaatikon jämät, mulla oli eväänä valmis pinaattikeitto ja sämpylä juustolla ja maksamakkaralla ja puoli desiä maistoin työpaikan perunasalaattia.
Päivälliseksi puuroa ja leipää.

Itsetehty hernekeitto olis kyllä hyvää näin pakkasella. :)
 
Viimeksi muokattu:
[QUOTE="Outoa";29513377]Eikö pohjoisessa päin julkaista missään paikallislehdissä koulujen ja päiväkotien ruokalistoja?[/QUOTE]

Meillä on ihan netissä luettavissa(pk-seutu).Tulostan sen aina jääkaapin oveen,Lapsia kiinnostaa mikä ruoka ja itse en halua että teen samaa ruokaa illalla kuin oli lapsilla päivällä.
 
"maikki"
Lounaaksi oli itse tehtyä hernekeittoa. Päivälliseksi on lasagnea tai kaalilaatikkoa, saa itse valita kumpaa syö, molemmat tehty tänään. Riittää sitten huomiseksikin.
 

Yhteistyössä