Mitäs tästä vois tarjota

http://www.koillismaa.fi/lkvketola/

tosta rivitalot ja se ainut kämppä siitä

ku me on nyt löydetty se asunto mikä halutaan..
lainalupaus meillä on 85 000e ja siitä korkeampaa ei saada
mies siis meillä vain töissä ja minä kotona...ja ilman takaajia...niitäkään ei saada ku kukaan ei suostu

tuolla kämpällä on hintaa 88 700 täysin rempattu ja hyvässä kunnossa..maanantaina tulee vielä kosteusmittauksen tulokset.
jos nyt päätetään jättää tarjous niin paljos me tarjotaan..?
siitä kun on toinenkin perhe kiinostunut ja me niin haluttas miehen kanssa tuo

mies sanoo että tarjotaan 80 000e
mut mä olen sitä mieltä että lätkästään se 85 000e mihinkä meillä on varaa...

vai tehdäänkö kompromissi ja 82 500 ???

ja tää olis meidän ensimmäinen oma asunto..siksi mä tarvin vähän helppiä tässä... :D
 
En osaa sanoa, paljonko teidän kannattaa tarjota, mutta siellä on asunnot todella halpoja. Täällä etelässä ja isohkossa kaupungissa maksaisi tuollainen noin iso asunto vähintään kaksi kertaa enemmän kuin tuo hintapyyntö. Ehkä jopa 190 000 voisi olla hintapyyntö.

Ja kuitenkin yksi tämän päivän uutissähke oli, että julkisen alan palkat ovat paljon suuremmat pohjois-suomessa. Eli siellä maksettaan isommat palkat ihmisille... ja asunnot puolta halvempia.

Ei taida kuitenkaan tulla joukkopako sinne, kun kuka ne kaikki asunnot täällä sitten ostaa...
 
Tehkää kompromissi ja 82500.
Tämä ei tähän kuulu mutta ite en henkilökohtaisesti ostaisi tasakattoista.
Siitä saattaa tulla ongelmia.Ja vuosien varrella niitä on muutettu harjakatoiksi juuri niiden ongelmien takia ja se tietää melkoista lisäkustannusta.
 
pöööööö
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 22:05 vieras kirjoitti:
Ehkä jopa 190 000 voisi olla hintapyyntö.

Ja kuitenkin yksi tämän päivän uutissähke oli, että julkisen alan palkat ovat paljon suuremmat pohjois-suomessa. Eli siellä maksettaan isommat palkat ihmisille... ja asunnot puolta halvempia.

Ei taida kuitenkaan tulla joukkopako sinne, kun kuka ne kaikki asunnot täällä sitten ostaa...
Höpöhöpö noin paljon vanhasta rivaripätkästä, vaikka olisikin etelässä. Mene vaan joukkopakoon ja osta halpa kämppä, kun noin harmittaa etelän hinnat, eivätköhän asuntohinnat laske, kun ei ole ostajia.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 11:16 pöööööö kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.10.2006 klo 22:05 vieras kirjoitti:
Ehkä jopa 190 000 voisi olla hintapyyntö.

Ja kuitenkin yksi tämän päivän uutissähke oli, että julkisen alan palkat ovat paljon suuremmat pohjois-suomessa. Eli siellä maksettaan isommat palkat ihmisille... ja asunnot puolta halvempia.

Ei taida kuitenkaan tulla joukkopako sinne, kun kuka ne kaikki asunnot täällä sitten ostaa...
Höpöhöpö noin paljon vanhasta rivaripätkästä, vaikka olisikin etelässä. Mene vaan joukkopakoon ja osta halpa kämppä, kun noin harmittaa etelän hinnat, eivätköhän asuntohinnat laske, kun ei ole ostajia.

Höpöhöpö,Turussa -63 valmistuneesta pyyntihinta 159 000
Helsingin suunnilla:
-78 valmistuneesta pyyntihinta 232 000
-70 valmistuneesta pyyntihinta 274 000,
-74 valmistuneesta pyyntihinta 275 000
Että kyllä täällä hinnat ovat korkeat.
 
ostanutjamyynyt
onko ollut pitkkän myynnissä? ja haluatteko kovasti? tarviiko rempata?

jos tarjoaa liian vähän, ei myyjä ota sitä edes tosissaan. 8500 hinnanpudotus aika iso tuossa hintahaarukassa! jos tuon itse ehdottomasti haluaisin, tarjoaisin 84000, olisi sitten vielä hieman varaa nostaa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.10.2006 klo 11:36 Micosa kirjoitti:
Höpöhöpö,Turussa -63 valmistuneesta pyyntihinta 159 000
Helsingin suunnilla:
-78 valmistuneesta pyyntihinta 232 000
-70 valmistuneesta pyyntihinta 274 000,
-74 valmistuneesta pyyntihinta 275 000
Että kyllä täällä hinnat ovat korkeat.
Ei se ole hullu joka pyytää vaan se joka maksaa :LOL: Ei vain, itsekin asun etelässä, mutta em hintoja en maksaisi varsinkaan pintarempatusta mökistä (ts keittiön ovet vaihdettu jne).
 
Katiaana
Tasakatot pitää laittaa harja katoiksi en muista mihin vuoteen mennessä. Kun me hankittiin ekaa kotia 6v sitten, silloin oli muistaakeni 10v siirtymä aika, joten kaikki tasakattoiset unohdettiin, Koska se jos mikä maksaa.

ja rivarissa siinä ei voi "säästää" ja tehdä itse....
Ja se jolla isoin asunto, maksaa myös eniten.
 
voitte tarjota vaikka 10000 vähemmän mitä on pyynti, kyllä myyjät tekee sit vastatarjouksen :) ja yleensä kyllä löytyy sit jossain vaiheessa hinta joka tyydyttää molempia. Me kun ostettiin talo, tästä oli alkuperänen hintapyyntö ollut 137500, pikkuhiljaa hintaa pudotettiina alaspäin ja me alettiin tekeen tarjousta kun hintapyyntö oli 117000, tarjottiin 107000 ja myyjät teki vastatarjouksen.. lopullinen kauppahinta oli sitten 111000 ?. tietty sitten jos asunnosta on moni kiinnostunut, kannattaa tehä sellanen tarjous mikä varmasti menee läpi, jos tosissaan kyseisen asunnon haluaa :)
 
Minusta se oli halpa. Ostettiin itse kesällä alle 100 neliöinen 20 vuotta vanha paritalokämppä täältä etelästä hintaa 250.000 euroa. Hulluina varmaan pidätte. Mutta asuminen maksaa tavalla tai toisella, vuokraan ei enää rahaa haluttu laittaa.

Minä yrittäisin jotenkin tunnustella, onko niitä toisia tarjouksen tekijöitä, ja saattaisin itse tarjota vaikkapa sen 84.000, jos kovasti asuntoa haluatte.

Meillä tilanne oli se, että ostajia oli vaikka kuinka, me ehdittiin tarjota ekana, ja tarjottiin lähelle pyyntiä, kun todella haluttiin asunto. Tingittiin vain 4.000 euroa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 12:40 äiti kirjoitti:
kivan näköinen asunto, toivottavasti saatte sen ostettua. Kivan näköinen oma piha myös.
ei saatu...
mentiin jättämään tarjousta niin se oli menny :'(
alle 0,5h ennen kuin me tultiin niin oli jätetty se tarjous jonka ne hyväksyi...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.10.2006 klo 08:51 ha-ku kirjoitti:
Harmi ettette saaneet haluamaanne. Me etsittiin vuosi ennen kuin sattui sopiva kohdalle. Kuusamossa ei tunnu kovin paljoa edes olevan myynnissä asuntoja! *kävi vakoilemassa* :)
ei ole ei...
ja sit pitkään pyörii ne jotka ei kelpaa kellekkään...
jospa se tästä löytyis...
 
yäk
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 16:44 Mellu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.10.2006 klo 12:40 äiti kirjoitti:
kivan näköinen asunto, toivottavasti saatte sen ostettua. Kivan näköinen oma piha myös.
ei saatu...
mentiin jättämään tarjousta niin se oli menny :'(
alle 0,5h ennen kuin me tultiin niin oli jätetty se tarjous jonka ne hyväksyi...
Onneksi olkoon että meni! Se kämppä oli ihan järkyn näköne. Halvimmilla mahd. materiaaleilla oli tehty pintaremontti. Katoin esim. pesuhuoneessa, että miten h.tissä pytyllä pystyy istumaan niin, ettei lyö joka suunnasta päätään kaappeihin... amatöörit oli suunnitellut ja tehnyt remontin. :\|
 

Yhteistyössä