Mitäs tarttui alennusmyynneistä mukaan? :)

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
Me ostettiin uus telkkari :D ei kyllä ollut mikään huima ale, mutta ale kuitenkin.
Lisäks mukaan tarttui super alennuksessa ollut dyson imuri, jouluvaloja ja joulusuklaata
 
Täsmäshoppaaja
Lapselle ensi talven kaksiosaisen puvun, -40 prosenttia. Ja itselle mustan kashmirvillatakin, -70 pros. Olin vähän yllättynyt, että löytyivät molemmat jo nyt, ja vielä noin hyvillä prosenteilla. Vielä olisi ostoslistalla paksuja sukkahousuja itselle, siinäpä se sitten.

Miehen makutuomariksi lupasin lähteä jonakin päivänä, hän tarvitsee uusia vaatteita töihin.
 
"mie"
Tilasin netistä alesta -30 % Viking talvikumpparit. Ei meinannut millään löytyä, kun tarvittava koko joka paikassa loppu. Tuossakin putiikissa näytti olevan enää 1 pari tuota kokoa, kävi tuuri :)
 
Professional Griefer
Alkuperäinen kirjoittaja Täsmäshoppaaja;29381182:
Lapselle ensi talven kaksiosaisen puvun, -40 prosenttia. Ja itselle mustan kashmirvillatakin, -70 pros. Olin vähän yllättynyt, että löytyivät molemmat jo nyt, ja vielä noin hyvillä prosenteilla. Vielä olisi ostoslistalla paksuja sukkahousuja itselle, siinäpä se sitten.

Miehen makutuomariksi lupasin lähteä jonakin päivänä, hän tarvitsee uusia vaatteita töihin.
Näitä minäkin tarvin. Vinkatkaa jos löydätte halvalla jostain puljusta.
Viime vuonna löysin neljät Norlynin 60den sukkikset 10e Citymarketista, viimeiset hajosi vasta n. kuukausi sitten ja käytän kuitenkin joka päivä sukkiksia, paitsi kesällä..
 
"vieraana"
Lapselle ostin talvitakin -40 % sekä kengät ja farkut -50 %. Itselle etsin kenkiä ja mieleiset/sopivat/lämpimät/vettäpitävät löysinkin, mutta eivät näyttäneet sitten yhtään kivalta mun jalassa :(
 
Täsmäshoppaaja
Alkuperäinen kirjoittaja v¡eras;29381329:
Ei yhtään mitään. On täysin päätöntä lähteä shoppailemaan vuoden suurimman shoppailujuhlan jälkeen.
En halua kuulostaa tekopyhältä, mutta joululla on mulle vähän toinen merkitys. Ostin toki lahjoja: yhden jokaiselle läheiselleni. Mutta edelleen tarvitsen sukkahousuja.
 
Pojalle talvitakki (sellainen kauppa / kyläilytakki), tytölle hame nettikaupasta.
Itelle tänään kaks kotelomekkoa (tai tunikaa). Kaikki oli -40 %.
Kerrankin äiti sai itselleen jotain ja enemmän kuin lapset!!! Jesh.
 
JennaF
Itselle: Niken juoksukengät - 40%, Yöhousut -50% ja t-paita -50%
Miehelle: Adidaksen juoksutakki -30%, Farkut -50% ja neulepaita -50%
Esikoinen 10v: Kengät -50%, Farkut -30%, juoksuhousut -40% ja sukkia -50%
Kakkonen 6v: Paitoja 3kpl -50%, Farkut -40%, ulkohousut -50% ja alushousuja -40%
Kuopus 1,5v: Paita -30%, housut -40%, Goretex-hanskat -40% ja kurahousut -30%
 

Yhteistyössä