Mitäs te tänään puuhailette?

Mä ajattelin mennä lenkille, käydä punttisalilla, ja viedä muksut grillaamaan & piknikille.

Tänään on tulossa nätti päivä, joten varmaan lasten kanssa ulkoillaan paljon- bongataan leppäkerttuja, perhosia sun muita :)
 
Tässä aamulla lapsen kanssa ulkoilemaan, päivällä käyn jossain vaiheessa lenkillä ja illalla pitäisi mennä elokuviin (ei huvita yhtään, mutta lipussa oli viimeinen käyttöpäivä 2.5. :kieh:)
 
Kohtapuolin ruvetaan laittamaan terassia kuntoon ja sitten me grillaillaan.

Ollaan menossa jossakin vaiheessa anoppilaan, jossa muksut saa tehdä mummon kanssa munkkeja ja juoda mummon tekemää simaa.

Ajattelin myös ommella vauvalle jotakin kivaa ja varmaan pitäisi kirppishinnoitteluakin tehdä, kun menin varaamaan myyntipöydän.
 
Mennään veljen perheen luo "buffettiin", mä kyllä teen suurimman osan tarjottavista, mutta syödään siellä, kun niiden porukassa on kissa-allergisia. Täälä on ruoanteko 15 hengelle kovimmillaan. Vielä pitäis pyöräyttää muffineita ja jotain muutakin, ehkä menen helpolla ja teen kääretortun.
 
IhanaValo
Tääl on niin harmaan, kylmän ja sateisen näköstä että taidetaan pysytellä vaan sisätiloissa. Katotaan vaikka leffaa ja syödään poppareita ja lämmintä kaakaota.
 
Tarkoitus olis olla ulkona mahdollisimman paljon :). Ipanat riekkuu ja rellestää, mä tanhuan haravan kanssa ja rapsutan sieltä ja täältä ja siivoan pihamaata, mies varmaan löytyy halkosavotalta...hän meinas jo mennä tässä päräyttämään tuon moottorisahansa käyntiin mutta sain torpatuksi sen ja siirretyksi iltapäivälle. Jwstas sentään sen aivoituksia :headwall: :D - ois varmasti naapurit tykänneet...

Ja sitten mä varmaan puhkun ja puhallan vielä lisää ilmapalloja ja jossain vaiheessa vielä leivonkin.

Ja tietenkin syyään ja hyvin :p!
 
Täällä lämpee sauna kunhan yövuorolainen herää.
Ennen sitä laitan lihat marinaadiin ja maissit. Pitäs etsiä joku uusi perunan ohje kun entiset jo niin käytettyjä. Grillataan iltapäivällä sitten lihat ja maissit.
Kunhan nuoriso herää tehdään pihatöitä hetki eli kaivetaan muutama monttu pensaille jos sade ei ylly. Jos sataa katotaan varmaan joku filmi.
Eli semmosta lokosaa päivää vietetään.
 
halipupu harmaana
Aamupäivän ajattelin puuhastella tuossa pihassa ja haravoida yms. ja lapset saa leikkiä ja pyöräillä oman rivarin yhteisellä pihalla. Sitten syödään enchiladoja ja ruuan jälkeen lähdetään ainakin jollain kokoonpanolla pyörälenkille lintuja bongaamaan. Ilta vietetään ihan rauhallisesti kotosalla ja lapset saa tietty olla ulkona pihakavereidensa kanssa. Sisälläkin pitäisi vähän siivoilla, kun sunnuntaina on kuopuksen 6v. synttärit kavereille.
 
040608
Me lähdetään Sirkukseen (Finlandia). Sitä ennen pitäis varmaan vähän ulkoilla kun on ihana ilma. Sirkus-reissulla käydään jossain syömässä. Jos ei mentäis Sirkukseen niin sitten lähdetteisä metsäretkelle, nuotiomakkaraa ja muita herkkuja.
 
"vieras"
Ollaan paljosti pienten kanssa, ai et mä nautin kun on hyvä syy herätä aikaisin ilman krapulaa. Käydään vapputorilla, usein ollaan ostettu "kesän" ensimmäinen jäätelö vappuna, mutta nyt on niin kylmää ja maitoallergia haittanee sen verran paljon, että jätämme väliin. Käydään anopin luona syömässä, illalla tulee vanhemman lapsen kummi kylään, mies käy varmaan pyöräilemässä. Josko itse ennättäis tässä aamupäivästä käydä vähän kävelemässä tai juoksemassa.
 
"totuuden torvi"
No, varmaan miehen kanssa notkutaan omien läppäreiden ääressä ja lapset riehuu omiaan... Välillä karjastaan lapsille, että olkaa hiljempaa. Jossain vaiheessa tehdään jotain sapuskaa puolieineksistä ja lapset laitetaan telkan ääreen, että ois vähän hiljasempaa. Jos jaksaa niin käydään saunassa.
 

Yhteistyössä