Mitäs teet juuri nyt?

Eli tavallisen tiistai-aamupäivän tunnelmia sanoin ja kuvin!:D

Tulin juuri suihkusta ja hohhoilen kahvikupin kanssa ennen iltavuoroa =)

No huhhuh, siehän oot hottis:)

Mitäpä tässä, tulin just duunista, loput työt teen (siis en tod tee) kotona:)

No hyvä kun muistutit, itekki pistän pimpin suhisee, ni saa tuoretta kahvia!
 
  • Tykkää
Reactions: Lex
veras
Vaihdan kahden makuuhuoneen järjestystä keskenään, miehen kans kannettiin sängyt viikonloppuna, nyt oon kantanut kirjahyllyt osina, lelukoreja, kirjoja, tuoleja, jne...
 
puolirokuli
Parantelen flunssaa aamupäivän kotona, kun töissä ei mitään missä mun välttämättä pitää olla. Iltapäivällä sitten pitää ollakin töissä, vaikka olis flunssakin.
 
Puukaupat tehty ja kohta pitäisi lähteä takaisin Vantaalle. Taidan kuitenkin ensin käydä saunassa ja uimassa, kun järvi ei ole vielä jäässä. Serkku tuli näköjään käymään... Täytyy käydä katsomassa, mikä sillä on hätänä...
 
Just pistin työjutun mailiin.
Nyt mietin josko jaksaisi alakerran kahvilaan hakemaan sumppia ja vaikka sämpylän.
Jäi aamulla aamupala välistä kun vipelsin omiani; lenkillä ja uimassa...

Sen jälkeen vuorossa lukemista, lukemista ja luikemista.
Ja vähän voisi kirjoittaakin.
:)
 
"vieras"
Toivun eilisestä migreenistä. En ole syönyt mitään sunnuntai-illan jälkeen. Eilen sain syötyä muutaman jäisen marjan ja vähän kivennäisvettä, mutta nekin tuli pois.

Nyt mietin, että uskaltaisinko avata jääkaappia. Migreeni on ihan hirveä tila.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27292749:
Oliko hinta kohillaan? :D
Sen verran hyvä, ettei tarvii yhden talon takia koko metsää kaataa:D Jos vielä saan sen verran nykyisestä kuin olen suunnitellut, niin vuoden päästä tän mökin ja autotien välissä on velaton omakotitalo:)

Serkku tuli merkitsemään hakkuualueenrajoja, kun samalla menee myös heidän metsää nurin.
 
  • Tykkää
Reactions: Rähinä-Reetta
"vieras"
Just pistin työjutun mailiin.
Nyt mietin josko jaksaisi alakerran kahvilaan hakemaan sumppia ja vaikka sämpylän.
Jäi aamulla aamupala välistä kun vipelsin omiani; lenkillä ja uimassa...

Sen jälkeen vuorossa lukemista, lukemista ja luikemista.
Ja vähän voisi kirjoittaakin.
:)
Tyttären tehtäviäkö, curling curling.

Minä kyylään palstalla ja vittuilen joka suuntaan minkä kerkiän. Kohta on ruokis.
 
[QUOTE="vieras";27292809]Tyttären tehtäviäkö, curling curling.

Minä kyylään palstalla ja vittuilen joka suuntaan minkä kerkiän. Kohta on ruokis.[/QUOTE]

Ei. Tuo oli kyllä ihan oma työjuttu.
Ja iltapäivä omistettu ihan omille koulujutuille.

Mutta jos jotain hyvää ajatusta tai sitaattia lähteistä tulee mieleen niin voin kyllä vieläkin pistää ryhmälleen viestin.

:)
 

Yhteistyössä