Mitäs teette juhannuksena?? Moniko meinaa möllöttää vaan kotona?

  • Viestiketjun aloittaja tylsääää
  • Ensimmäinen viesti
Mennään Muumimaailmaan, tai saa nähdä jaksanko mä lähteä sinne tarpomaan kun tuntuu koko ajan että toinen jalka irtoais muutenkin (iskias tai jotain muuta yhtä ihanaa). Mutta siis mies ja muksut ainakin menee.
Muuten sit ollaankin kotona ja ehkä jopa rillataan.

Ellen mä joudu synnärille, hope not.
 
tylsyys
Alkuperäinen kirjoittaja tylsääää;26508798:
Hitto kun ei jaksa keksiä mitään. Lapsen kanssa ollaan kaksin, kotona koko jussi :|

Ei ole mökkiä eikä muutakaan tekemistä.

Pöh.
Tuu meille. ;) Määki lapsen kans kaksin. Taitaa koko muu kaupunki mennä mökille.. :(
 
"..."
me ollaan ilmeisesti vaan kotona.. mulla raskausviikkoja 33 tällä hetkellä, ja supistelee niin perhanasti, ettei tässä mihkään uskalla lähteä. tarttee varmaan kehitellä kotio jotain hyvää syömistä tai jotain.. grillausta yms, että tuntuu ees vähän juhannukselta. sit viel ku keksis millä miehenki sais pysyyn kotona..
 
Keittiönoita
[QUOTE="...";26509284]me ollaan ilmeisesti vaan kotona.. mulla raskausviikkoja 33 tällä hetkellä, ja supistelee niin perhanasti, ettei tässä mihkään uskalla lähteä. tarttee varmaan kehitellä kotio jotain hyvää syömistä tai jotain.. grillausta yms, että tuntuu ees vähän juhannukselta. sit viel ku keksis millä miehenki sais pysyyn kotona..[/QUOTE]
Miksei se pysy? Onko teillä esikoinen tulossa?
 
"..."
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;26509311:
Miksei se pysy? Onko teillä esikoinen tulossa?
ei vaan toinen.. on vaan kova meneen, ja kaverit vie, ettei sitä oikein pidä millään välillä kotona : / noh. tarttee köyttää käsiraudoilla patteriin jos meinaa johki lähtee, että mäkin saisin edes juhannuksena vähän levätä :D
 
Keittiönoita
[QUOTE="...";26509317]ei vaan toinen.. on vaan kova meneen, ja kaverit vie, ettei sitä oikein pidä millään välillä kotona : / noh. tarttee köyttää käsiraudoilla patteriin jos meinaa johki lähtee, että mäkin saisin edes juhannuksena vähän levätä :D[/QUOTE]
Ikävä tilanne :( Jälkiviisautta, mutta itse en olisi halunnut toista lasta tehdä, jos ukko olisi jo esikoisen aikanakin luuhannut pitkin kyliä. Tosin mun lapsillani on eri isät ja olen ihan hemmetin itsekäs, joten olen aika jäävi sanomaan yhtään mitään :D

Arvostaako sun miehesi isänmaataan? Sen vanhoja perinteitä ja sukunsa suomalaisia juuria? Juhannus on kuitenkin esi-isiemme toiseksi tärkein vuotuinen juhla, joten haluaako hän nyt ihan oikeasti antaa lapsilleen sen mallin, että suomalaiseen perinteeseen ei isät kuuluisi?
 
lucifer
kotona ollaa muksujen kanssa juhannus, mökille ei huvita nyt lähtee. mies menee juhlimaan kavereidensa kanssa jonnekin päin koko viikonlopuksi.

keksitään muksujen kanssa jotain kivaa kotosalla
 
"tytsyjen äiti"
Juhannus menee mulla muksujen 3.ja 4.v kanssa kotona, raskausviikkojakin 31 joten ei tässä juuri huvita mihinkään lähteä pyörimään.. Mies lähtee kaverinsa kanssa veneilee/purjehtimaan ja varmaan juhlii pitkän kaavan mukaan. En vaan jaksa olla pahoillani/naputtaa miehen menoista, kun toinen on ollut viime viikot vaan töissä/ylitöissä viikonloputkin ja nyt on eka pidempi vapaa pitkästä aikaa. Sunnuntaina viimeistään pidetään "perhepäivää", grillaillaan ja jos säät sallii tehdään joku korkeasaarireissu tai piknik tms.
 

Yhteistyössä