mitäs teiän lapsilla yöllä päällä?

tyhmältä tuntuu kysyä mutta pidättekö teidän lapsilla tollasen haalarin kans sukkia(haalareissa ei siis kärkiä)
meillä on aina niin jäiset varpaat että laitan yöksikin sukat...varsinkin kun peitto ei ole koskaan päällä vaan joskus jopa lattialla!!!
Meillä yleensä pitkähihanen ja punttinen haalari ja kuten mainitsin sukkien kera!
 
veytä
mun vanhempi pitää yöpaitaa ja yöhousuja vaan..nuorempi tykkää nukku vaan pelkällä vaipalle...jokainen lapsi tykkää nukku erillaisilla asusteilla kiva lukea miten toiset tykkää nukkuu... :)
 
Tintura Benjui
meillä vaihtelevasti kokounipuku, paita/body+shortsit, eikä sukkia, ne ei pysy jalassa, ei myöskään peitto ,aamulla varpit aivan jäässä, mutta hyvin nukkuu, :D äipälläki tapana heivata sukat vasta nukkumaan menon jälkeen poijjes :heart:
 
Kuopus nukkuu unihaalari tai pyjama päällä, ilma sukkia. Joskus helteillä paituli päällä. Peitto pysyy vaihtelevasti.

7v tyttö yöpuku, ilman sukkia tai paituli päällä +sukat
7v poika boxerit jalassa +yöpaita (pitkä hihainen). Kovilla pakkasilla laitaa myös pyjama housut jalkaan.
4v poika pitäisi unihaalaria vaibn, mutta harvoin löytyy sopivaa kokoa. Muuten pyjama päällä. Kesäisin boxerit jalassa.
 
Body ja puolipotkarit, joskus sukatkin, mutta hikoilee kauheasti öisin, vaikka peitto on ihan ohut viltti ! Olen miettinyt mikä hiottaa, pakkohan se vaippa on pitää vielä öisinkin, kun on vasta 1,5-vuotias. Peitto on enimmäkseen muualla kuin päällä ja poistin muovinkin sijauspatjan päältä. Jospa tuo sijauspatja hiottaa.. En ymmärrä. Makuuhuoneen lämpötila noin 22 astetta ja me vanhemmat nukutaan paksuilla peitoilla.
 
Meillä tuntuu olevan aika paljon vaatetta, pojalla 1v on pitkähihanen body, terälliset puolipotkarit ja vielä terällinen kokopuku jossa pitkät hihat. Peittokin melko usein päällä. Hyvin on tuo pärjäilly. Huoneessa on n. 20 astetta lämmintä. Ei ole äitiinsä tullu, mulla ei oo päällä muuta kuin sukat :)
 
Tintura Benjui
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.01.2006 klo 14:07 MammaK kirjoitti:
Body ja puolipotkarit, joskus sukatkin, mutta hikoilee kauheasti öisin, vaikka peitto on ihan ohut viltti ! Olen miettinyt mikä hiottaa, pakkohan se vaippa on pitää vielä öisinkin, kun on vasta 1,5-vuotias. Peitto on enimmäkseen muualla kuin päällä ja poistin muovinkin sijauspatjan päältä. Jospa tuo sijauspatja hiottaa.. En ymmärrä. Makuuhuoneen lämpötila noin 22 astetta ja me vanhemmat nukutaan paksuilla peitoilla.
juu se muovi hiostaa :D
 

Yhteistyössä