Mitäs teidän päivään?

Mä täälä ihimettelen että mitä sitä tekis :D Nää kesän alut on aina tällasii ku duunit loppuu, eka viikko menee ihmetelles :p

Kaveri kutsu kylään istuun iltaa, jos sitä sinne menis jossai vaihees.. Ehkä.. Tai sit.. En tiiä :D

Täytyy ny eka täsä ainaki pyykkäillä ja siivoilla ja säätää kaikkee.. :D
 
Loma alkoi, kävin kaupungilla kirjastossa ja ostoksilla. :)
Harmi vaan että on sateinen ilma.

Illalla sitten herkutellaan, valkoviiniä, juustoja, suolakeksejä ja viinirypäleitä, suklaatakin
on kaapissa. :D

Pyykkikone pyörii ja puhtaat vaatteet pitäisi laittaa kaappeihin ja ehkä huomenna sitten
siivoilen, jos viitin. :D
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26406624:
Mulla on hiusväri päässä, koitan pelastaa kuontaloa wt-kohtalolta ja odottelen poikaystävää kotiin. :3
Mitäs väriä laitoit?

Mun pitäs kans värjää, viimeks värjäsin punasella, nyt aattelin ihan mustaa.. Kesällä tahtoo toi punanen haalistuu niin nopee.
 
Loma alkoi, kävin kaupungilla kirjastossa ja kaupungilla. :)
Harmi vaan että on sateinen ilma.

Illalla sitten herkutellaan, valkoviiniä, juustoja, suolakeksejä ja viinirypäleitä, suklaatakin
on kaapissa. :D

Pyykkikone pyörii ja puhtaat vaatteet pitäisi laittaa kaappeihin ja ehkä huomenna sitten
siivoilen, jos viitin. :D
Täällä on ihan kivan oloinen ilma :) Mä aattelin että voisin lähtee käymään kaupas ostamassa sukkalankaa, miesystävä tossa soitteli ja haluu toisetki villasukat :D Sil oli maanantaina synttärit ja tein sille lahjaks yhet. Täytyy ny eka kuitenki noi lankavarastot kaivella että mitä mulla ennestään löytyy.. :D
 
No tuossa vähän aikaa sitten kotiuduttiin - ollaan lasten kanssa oltu kummipoikaa hoitamassa yön yli, kun vanhempansa kävivät Metallican keikan :)

Hetki tehtiin pihahommia ja ny tultiin sisälle ihmettelemään mitä seuraavaks :confused:
 
Mitäs väriä laitoit?

Mun pitäs kans värjää, viimeks värjäsin punasella, nyt aattelin ihan mustaa.. Kesällä tahtoo toi punanen haalistuu niin nopee.
Yritän saada vaaleita hiuksia. Mulla oli punaset hiukset jonku aikaa ja se on aivan älyttömän hankala saada pois. Kaks värinpoistoa ja ainakin kaks vaaleaa väriä pistetty päähän punaisen jälkeen ja hiukset oli silti oranssit. :rolleyes:

Nyt jos sais tästä sellasen maltillisen vaalean. Saa nähdä! Kesällä on kiva olla keveän värinen, luulis mustanki haalistuvan kesällä nopeesti?
 
Täällä on ihan kivan oloinen ilma :) Mä aattelin että voisin lähtee käymään kaupas ostamassa sukkalankaa, miesystävä tossa soitteli ja haluu toisetki villasukat :D Sil oli maanantaina synttärit ja tein sille lahjaks yhet. Täytyy ny eka kuitenki noi lankavarastot kaivella että mitä mulla ennestään löytyy.. :D
Heh, tuli näköjään kaksi kertaa kaupungilla, vaikka piti kirjoittaa ostoksilla. :D
Teillä on sitten ihan kiva ilma, mie jouduin vesisateeseen, mut eipä tuo haitannu lomafiilistä. :D

Sie osaat neuloo sukkia, ihanaa :) mie en osaa, kiva olis tehä villasukkia, mut ei ne miulla onnistu : /

Onnea miesystävälle, kiva että arvostaa käsityötä. :)

Nyt sitten kahville, ku miun mies keitti päiväkahvit. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26406756:
Yritän saada vaaleita hiuksia. Mulla oli punaset hiukset jonku aikaa ja se on aivan älyttömän hankala saada pois. Kaks värinpoistoa ja ainakin kaks vaaleaa väriä pistetty päähän punaisen jälkeen ja hiukset oli silti oranssit. :rolleyes:

Nyt jos sais tästä sellasen maltillisen vaalean. Saa nähdä! Kesällä on kiva olla keveän värinen, luulis mustanki haalistuvan kesällä nopeesti?
Mä kans haluisin vaaleet takas, oon siis luonnostaan blondi. Ku en jaksais enää jatkuvasti olla näitä värjäilemäs. Mutta just toi värinpoisto ja kaikki, uuh, kauheen hankalaa :D Mä miesystävälle sanoin että helpoimmal pääsis ku vetäis vaan kaljuks ja alkais uudelleen kasvattelee, näkyis tatskaki hetken aikaa taas. Mut jostain jännästä syystä se ei ollu mun kans samaa mieltä.. outoo..

Ei se toi musta haalistu niin pahasti ku punanen. Punanen tuntuu katoovan heti.
 
Tähän asti päivä mennyt ihan hyvin kunnes sain puhelun että 3-vuotiaan verikokeissa on ollut jotain häikkää. Lisää kokeita ja ens viikolla lääkäriin. Vaikka hoitaja itsekkin olen ja tod.näk. vain poissuljetaan asioita niin olen niin huolissani että meinaan hulluksi tulla.
 
Imuroin,luuttusin lattiat, pyyhin pölyt, laitoin pyykkikoneen pyörii ja tyhjäsin ja täytin
tiskikoneen. Johan tuossa on ollutkin tälle päivälle hommaa ihan tarpeeks :)
No sähän oot ollu ahkerana! Mä en meinaa saada persettäni ylös tästä sohvasta ny millää.. Jos viel yks kuppi kahvii ja Sitte! :D

Lankakarttoi tossa jo kattelin ja kyllä sieltä pari ihan mukavannäköstä sukkalankaa löyty. On se vähän myöhemmin kyl kauppaan lähettävä.. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Meteli Seis
Mä kans haluisin vaaleet takas, oon siis luonnostaan blondi. Ku en jaksais enää jatkuvasti olla näitä värjäilemäs. Mutta just toi värinpoisto ja kaikki, uuh, kauheen hankalaa :D Mä miesystävälle sanoin että helpoimmal pääsis ku vetäis vaan kaljuks ja alkais uudelleen kasvattelee, näkyis tatskaki hetken aikaa taas. Mut jostain jännästä syystä se ei ollu mun kans samaa mieltä.. outoo..

Ei se toi musta haalistu niin pahasti ku punanen. Punanen tuntuu katoovan heti.
Ai niin sulla oli se tatuointi! Se on kyllä hieno, kai sitä vois hetken aikaa esitellä? :whistle: Hiukset kasvaa kyllä takas. :)
 

Yhteistyössä