Mitäs teillä päivän ohjelmassa?

Aamu meni ihmetellessä, 10 alkoi erkan tutori, siellä meni klo 13 saakka, sen jlkeen kaupna kautta kotiin ruokaa laittamaan.
Nyt mietin että viitsisikö / jaksaisiko lähteä vähän edes haravoimaan pihaa.

Pyykkiä olen pessyt myös, kuvia pitäisi silittää... Mutta yllätys yllästys mua vaan väsyttää enkä jaksaisi tehdä yhtään mitään...
 
Tänään on ollut hyvä päivä! Vaikka aamu olikin kaikkea muuta kuin hyvä....Oon jo siivonnut, ja käynyt kaupassa (osuin prismaan pahimpaan ruuhkaan vaikka yritin välttää)
Kohta ruokaa laittaan, ja siitä lenkille(vaappumaan tohon lähikaupalle ja takas), ja sillä aikaa sauna lämpiämään, saunomista ja köllöttelyä kynttilöiden valossa :)
Heti huomaa omassa olossa kun jättää hiilarit vähemmälle ja sokerit pois, ei oo tarvinut päikkäreitä, vaikka olo onkin kaamea viikoilla 32+2.
 
Nukuimme pitkään (minä kahdeksaan, lapsi yhdeksään), mies meni töihin. Aamiaisen jälkeen lähdimme tytön kanssa ratikalla liikenteeseen ja kävimme torilla ja kauppahallissa, kuten melkein joka lauantai. Teimme myös hiukan muita ostoksia. Itselleni ostin housut, kosmetiikkaa ja kahdet kengät, tyttö sai sukkikset ja Koiramäki -hahmoja, mies pari teepaitaa ja Tabermannin eroottiset runot. ;) Sitten kävimme vielä lapsen kanssa Rossossa syömässä, kun en jaksa laittaa ruokaa tänään. :) Puistossa pyörähdimme myös. Että semmoinen tyttöjen humputtelupäivä on meillä tänään ollut.
 
koti iita
Mentiin aamusta heti aamupalan jälkeen täällä meidän lähellä sijaitsevaan kotieläinpihaan, kun siellä saa lapset osallistua oman maun mukaan eläinten ruokintaan ja hoitoon :) Tykkäävät tosi paljon ja itse voin samalla rentoutua tilan kahvilassa!! www.parkamanda.fi ni näette mistä meijän lapset pitää.
Nyt lapset päikkäreillä ja sit tulee sisko perheineen saunomaan ja viettämään iltaa :))
 

Yhteistyössä