Mitäs teille kaikille kuuluu tänään?

HelloShitty
kävin tos aamulla ultrassa ja nyt pitäis oikeestaan siivota. vaikka ehtiihän sitä myöhemminkin mutta tänään ainakin ois pakko. huomenna tulee uudet sohvat. vihdoinkin. :eek: :D
 
Kuuluu hyvää! Aamu oli ihana, tässä vielä tukka pystyssä juon kahvia.
Kohta pukemaan päälle ja koko perhe ulos ja esikoista vastaan eskarista, sitten kirjastoon ja ruokakauppaan, ruokaa, imurointia ja illaksi hevostelemaan :D
 
maniokki
Mäkin juon tukka pystyssä kahvia aamutakissa :) ehkäpä lähden iltapäivällä kävellen tekojäälle luistelemaan ja mies nappaa kyytiin kun tulee töistä. Sit ruokaa ja varmaan illalla vielä lenkille yhdessä, telkun töllötystä. Asennoitumista huomiseen siivouspäivään.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Aamulla olin väsyny ja kiukkunen,mut nyt alkaa tuntumaan että tästä vähän piristyy:) Hartiat on vaan ihan sikakipeet :|
sama fiilis oli aamulla ku ei tajunnu mennä nukkuu ajoissa. |O uus yritys illalla. :D
 
tällä hetkellä ärsyttää. ex:n pitäis ottaa huomenna lapset, mutta sanoi alkuviikosta ettei tiedä ottaako. ei vastaa kun kysyin että mikä on tilanne.. olis kiva suunnitella vähän omia juttujaan jos tulee vapaa. muuten ok. kohta lähdetään mummolaan lämmittämään.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja HelloShitty:
Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
Aamulla olin väsyny ja kiukkunen,mut nyt alkaa tuntumaan että tästä vähän piristyy:) Hartiat on vaan ihan sikakipeet :|
sama fiilis oli aamulla ku ei tajunnu mennä nukkuu ajoissa. |O uus yritys illalla. :D
Joo,miekään en tajunnu mennä ajoissa nukkuu...tyhmästä päästä kärsii sit koko ruumis.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
tällä hetkellä ärsyttää. ex:n pitäis ottaa huomenna lapset, mutta sanoi alkuviikosta ettei tiedä ottaako. ei vastaa kun kysyin että mikä on tilanne.. olis kiva suunnitella vähän omia juttujaan jos tulee vapaa. muuten ok. kohta lähdetään mummolaan lämmittämään.
Varmasti olis kiva tietää tuollainen asia varmaks mutta jospa se pian ilmottas :hug:
 
viikari
tässähän tämä. kun vielä tottuis tähän lomautetun elämään. poika hoidossa ja siitäkin on niin kauheet tunnon tuskat kun oon itse kotona. vaatekaappeja rupeen siivoon....
 
Alkuperäinen kirjoittaja Suhmuran Santra 55:
Mikäs tässä ollessa lämpimässä ja tietokonekin pelaa,eilen oli koko päivän netti poikki.Syötiin ja käytiin kaupassa ja juotiin päiväkahvit munkin kera ja nyt koneella istuksin ja laiskottelen. :p
Tuo on muuten niin raivostuttavaa jos yhteys on poikki. Ei oikein tiedä et miten päin olis. Mä olin kans pari päivää ilman konetta kun mun kone taas vaihteeks hajos mutta kyllä tämä tästä taas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja viikari:
tässähän tämä. kun vielä tottuis tähän lomautetun elämään. poika hoidossa ja siitäkin on niin kauheet tunnon tuskat kun oon itse kotona. vaatekaappeja rupeen siivoon....
Nauti nyt hetkinen asiasta, äläkä syyllistä itseäsi. Tekee joskus ihan hyvää saada siivota rauhassa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
Alkuperäinen kirjoittaja nöppönen:
tällä hetkellä ärsyttää. ex:n pitäis ottaa huomenna lapset, mutta sanoi alkuviikosta ettei tiedä ottaako. ei vastaa kun kysyin että mikä on tilanne.. olis kiva suunnitella vähän omia juttujaan jos tulee vapaa. muuten ok. kohta lähdetään mummolaan lämmittämään.
Varmasti olis kiva tietää tuollainen asia varmaks mutta jospa se pian ilmottas :hug:
toivotaan. aamulla laitoin viestiä ja kysyin, muttei tuo vielä oo vastannut.
 

Yhteistyössä