Mitäs teille kuuluu?

[QUOTE="vieras";27632762]Enpä nyt vielä kovin iloitsisi vauvan syntymästä.[/QUOTE]

Eikös tuossa vain vastattu lasketun ajan kyselyyn? Luulisin, että sekä A että D ovat fiksuina ihmisinä hyvinkin tietoisia kaikista riskeistä. Saako alkuraskaudesta iloita, vai pitääkö olla valmiiksi synkkänä, jos jotain sattuisi tapahtumaan?

Tuolla ajatuksella ei lapsen syntymästäkään saa aikanaan iloita, kun se kuitenkin jossain vaiheessa joka tapauksessa kuolee.
 
  • Tykkää
Reactions: WhiteSnow ja Data
Kyllä minä olen ainakin ollut hyvin onnellinen joka kerta, kun olen tehnyt positiivisen raskaustestin.
Toki sellaista varovaista ja varttovaa onnea, mutta silti aidosti onnellinen.


ps. ja aidon onnellinen olen ollut kyllä negatiivisesta testistäkin.
 
"vieras"
Eikös tuossa vain vastattu lasketun ajan kyselyyn? Luulisin, että sekä A että D ovat fiksuina ihmisinä hyvinkin tietoisia kaikista riskeistä. Saako alkuraskaudesta iloita, vai pitääkö olla valmiiksi synkkänä, jos jotain sattuisi tapahtumaan?

Tuolla ajatuksella ei lapsen syntymästäkään saa aikanaan iloita, kun se kuitenkin jossain vaiheessa joka tapauksessa kuolee.
No niin se perkele teki että vastasi lasketun ajan kyselyyn. En siltikään jaksaisi edes ilmoittaa kenellekään kun sikiön ikä lienee 1-5päivää.
 
[QUOTE="vieras";27632762]Enpä nyt vielä kovin iloitsisi vauvan syntymästä.[/QUOTE]

Päivä kerrallaan. Ite oon kokenut sekä ilot ja surut jaettaviksi. Alussa ollaan, muta jostain sitä on aloitettava ja tää pieni on jo selvittänyt monta estettä ennen kuin edes kohtuuni asti päätyi. En ole ihminen, joka voisi suruaankaan piilotella ja sellaisiakin olen kokenut.
 
[QUOTE="vieras";27632893]No niin se perkele teki että vastasi lasketun ajan kyselyyn. En siltikään jaksaisi edes ilmoittaa kenellekään kun sikiön ikä lienee 1-5päivää.[/QUOTE]

Alkio on hedelmöittynyt iltapäivällä 14.11.
 
  • Tykkää
Reactions: Data
Hyvää kuuluu :)

Mitä nyt tässä pelkään että meidän vanhat patterit syttyy tuleen yöllä ja keskustelin miehen kanssa jo evakuointisuunnitlemasta.. Tää yks patteri mun vieressä haisee niin pahalle että se pelottaa ihan erityisesti...
 

Yhteistyössä