mitäs tein 1 vuotiaat saa joululahjaksi?

  • Viestiketjun aloittaja ap
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Miks pitää antaa joululahjat jo etukäteen? Oon parissa ketjussa huomannu tänään ett lahjoja on annettu etukäteen. Eihän aatossa sit oo lapsille sitä erityistä jännitystä jos lahjat on jo saatu. :eek:
 
vieras minäkin
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks pitää antaa joululahjat jo etukäteen? Oon parissa ketjussa huomannu tänään ett lahjoja on annettu etukäteen. Eihän aatossa sit oo lapsille sitä erityistä jännitystä jos lahjat on jo saatu. :eek:
Muihin ketjuihin kommentoimatta.
Nii se yksi vuotias jännittääkin kovasti sitä aattoa ja pettyy sitten syvästi kun ei montaa lahjaa enää aattona tulekaan, vai miten se oli..
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras minäkin:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Miks pitää antaa joululahjat jo etukäteen? Oon parissa ketjussa huomannu tänään ett lahjoja on annettu etukäteen. Eihän aatossa sit oo lapsille sitä erityistä jännitystä jos lahjat on jo saatu. :eek:
Muihin ketjuihin kommentoimatta.
Nii se yksi vuotias jännittääkin kovasti sitä aattoa ja pettyy sitten syvästi kun ei montaa lahjaa enää aattona tulekaan, vai miten se oli..
:D Niinpä.. ei toi vuosikas tajua vielä mitään. Jos sua nyppii miksi annoin lahjan etukäteen niin mitäs sanot siitä että sekin oli ihan ex tempore- juttu, aluksi en meinannut antaa yhtään mitään.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja meidän jäbälle:
salama mcqueen potkuauton
onkohan toi samanlainen ku mein poika saa, eikö toi salama oo siit autot leffasta se punanen, muistanko oikein.. oon kyllä niin huono muistaa niit nimii nimen omaan tost autot leffasta. sen mä sentään tiiän et se potkuauto on joku niist autot leffasta :)
 
Vielä tarttee kommentoida tohon lahjojen antamiseen. Meillä esikoinen oli viime jouluna 1,5v ja meille tonttu oli aina välillä kuusen alle tuonut yhden paketin. Riitti iloa monelle päivälle :xmas: Että ei niitä paketteja pikkuselle nyt aina aattona tarvi antaa :D
 
vieras
nukenvaunut ,nuken,palloradan jossa vasaralla lyödään pallot alas,haukkuvan koiran joka kävelee,kännykän mihin voi äänittää viestin,piirrustusmaton,pinottava/kasattava patonki.
 
Vaatteita, fisher pricen "keksipurkin" joka on äänillä tehostettu, nalle-puh pehmolelu, Martti potkuauton, fisher pricen veturi äänillä, yms.. Kaikkea en osaa selittää. Toki sukulaisiltakin lahjoja saa :) Siksi saa paljon leluja kun vauvalelut lähtee nyt kaikki hyllylle ja uusia leluja tarvitaan. :)
 
Meiltä kohta 1v tyttö saa lelun, ipanapa 2 cd:n, kuvakirjan ja kylpypyyhkeen+kylpyvaahto+shampoo.
Sukulaisilta tulee ainakin joitain vaatteita ja joku äänekäs lelu (mummi uhkasi ostaa sellasen) sekä isomummun tekemä ihana villahaalari, sukat ja lapaset :heart:
 
Meidän 1v poika saa duplo-paketin, Brio junarataa, pyjaman, paitoja, SalamaMcQueen-kylpypyyhkeen.. ööh.. en mä enää edes muista mitä kaikkea me ollaan paketoitu.. Tietysti lisäks kaikilta isovanhemmilta ja isoisovanhemmilta tulee jotain, mut eipä voi etukäteen tietää mitä =)
 
Hörö
Tyttö 1 v. 4 kk. Saa joululahjaksi isovanhemmilta (kysyttäessä) pyydetyt kurahousut, toppapuvun, lasten harja-ja kihvelisetin ja valokuva-albumin kortteja varten. Minä ostin hälle Nalle Puh-DVD:n ja mies aikoo ostaa duploja.
 

Yhteistyössä