Miten aikaiseen voi tuntea liikkeet

kun useampi raskaus takana (kolmas)? Mulla viikot nyt 11+3 ja ihan kuin olisin jonkin muljahduksen tuntenut tuolla ihan alhaalla :whistle: Muutama päivä sitten tunsin niitä kärpäsen kävelyjä sisälläpäin mutta EIHÄN NÄÄ VOI olla vielä niitä! :eek:
 
Mulle alan lääkäri vakuutti joskus, että kukaan ei voi tuntea liikkeitä kuin aikaisintaan viikolla 15. Sitä aikaisemmin monet ovat tuntevinaan liikkeitä, mutta oikeasti niitä ei kuulemma todellakaan vielä silloin voi tuntea.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.05.2007 klo 23:18 vieras kirjoitti:
Mulle alan lääkäri vakuutti joskus, että kukaan ei voi tuntea liikkeitä kuin aikaisintaan viikolla 15. Sitä aikaisemmin monet ovat tuntevinaan liikkeitä, mutta oikeasti niitä ei kuulemma todellakaan vielä silloin voi tuntea.
Niin mää arvelinkin *huokaus*
Odotellaas sitten vielä ainaskin kuukausi :)
 
Väittäkää valehtelijaksi, mutta 14+risat tunsin ekalta ja tokalta 13+risat. Liekö sillä merkitystä ku muutenki oon niin kipuherkkä :whistle: Ja ultrassa joskus viikolla en muista se ultraaja sano, että "kohta varmaan alat tuntemaan potkuja" ja mä sanoin, että oon tuntenu jo kolme viikkoa, niin se sano, että "ne on vaan ollu jotain suolistosta". Joo, kummallisesti se suolisto hyppii ku muutama päivä siitä mieskin tunsi vatsan läpi potkut.

Ja ne liikkeet pysy samanlaisina koko ajan, voimistu vaan.
 

Yhteistyössä