Miten aikaisin raskaus voi jo testissä näkyä?

  • Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti
???
Täällä on todella jännät paikat, sillä on mahdollisuus että meille tulisi kolmas lapsi vaikka pillerit kiltisti ajallaan popsittu.
Olin vatsataudissa ja miehen kanssa puuhailtiin aikuisten juttuja. Tosin sovittiin että sisälle ei tulla vaan homma hoidetaan muuten loppuun. Noh, miespä ei kuulemma pystynyt lopettamaan kesken. Tasan tiesi riskin, kerroin että pillereiden teho ei ole nyt todellakaan varma. Miksi sitten meni tekemään noin??
Lauantaina minulla oli polttavaa ja repivää kipua alavatsalla koski ihan istuessakin. Epäilin tuota ovulaatioksi koska tuon taudin jälkeen kierto tuskin ihan kohdillaan.
Mutta onhan se voinut olla muutakin kipua.
Eilen illalla nukkumaan käydessä alkoi kohtua poltella, kuin menkkakivut joita mulla ei ole aikoihin ollut pillereiden ansiosta. Voi kyllä olla että mielikuvitus tekee tepposet. Voi olla että ei. Vielä tämä viikko liuskaa jäljellä ja ensiviikolla pitäisi menkkojen alkaa.
Voi luoja minkä meni mies tekemään, meidän lasten piti olla tehtynä jo.
Neljänä päivänä tuli kaikki ulos niin että pilleritkään eivät kerenneet vaikuttaa. Mulla vielä ns miedommat pillerit käytössä, yasminellet.

Kyllä menee koko pakka ihan sekaisin jos tässä nyt raskaana ollaan.
 
"aloittaja"
Pitäisi olla vaan ajattelematta asiaa ja odottaa, mutta väkisinkin tämä pyörii vaan mielessä.. Työnteostakaan meinaa tulla mitään.
Kaikki suunnitelmat menisi uusiksi..
 
"äiti88"
No jotkut testit lupaa luotettavan tuloksen jopa 4 päivää ennen menkkojen poisjääntiä. Käytännössä se kannattaa tehdä aikaisintaan sinä päivänä, kun menkat pitäisi alkaa. Täälläkin jännätään, mutta maanantaina vasta aikaisintaan saa testailla :)
 
"Pippa"
Mulla näkyi samana päivänä kuin menkkojen olisi pitänyt alkaa. Hieman haalea, mutta täysin selkeä testiviiva, joka tuli hyvin nopeasti näkyviin. Aiemmin en ole testannut niin en osaa tuota aikaisemmasta testausajankohdasta sanoa.
 
usko tai älä
mulla näky heti sekstailun jälkee ku menin ylimääräsiä spekuloita peseskelemää pois :) Tuli niin huono olo siinäet piti sit testata ja johan raskaustesti näytti tosi vahvaa kahta viivaa.

no mulla olikin kolmoset jotn sen takia varmaa heti näytti ku hcg oli niin huima
 
"Niinpä"
Alkuperäinen kirjoittaja usko tai älä;29344435:
mulla näky heti sekstailun jälkee ku menin ylimääräsiä spekuloita peseskelemää pois :) Tuli niin huono olo siinäet piti sit testata ja johan raskaustesti näytti tosi vahvaa kahta viivaa.

no mulla olikin kolmoset jotn sen takia varmaa heti näytti ku hcg oli niin huima
:LOL: voi luoja, johan on jollakin taas vilkas mielikuvitus näitten jonnin joutavien juttujensa kanssa. Tylsyys?
Odota ap rauhassa.
 
"äiti88"
Alkuperäinen kirjoittaja usko tai älä;29344435:
mulla näky heti sekstailun jälkee ku menin ylimääräsiä spekuloita peseskelemää pois :) Tuli niin huono olo siinäet piti sit testata ja johan raskaustesti näytti tosi vahvaa kahta viivaa.

no mulla olikin kolmoset jotn sen takia varmaa heti näytti ku hcg oli niin huima
Joo, ja jos tiedossa on neloset, testi huutaa plussaa jo siitä kun häppärit näkee peniksen lähestyvän. Huima toi hcg
 
vierasy
Mulla tässä kolmannessa ei näkynyt, ennenkuin päivän sen jälkeen, kun menkat olisi pitänyt alkaa. Edellispäivänä ei vielä mitään, siksi olikin melkoinen yllätys positiivinen tulos, vaikka todella toivottu olikin. Toisaalta aiemmissakaan ei ole näkynyt, kuin korkeintaan päivää ennen oletettuja menkkoja, eli mulla kai nousee hitaasti tuo Hcg.
 
Kaippa se tosiaan niin on, että samana päivänä kun menkkojen pitäisi alkaa niin näkyy.
Ite en oo viittinyt testejä tuhlata liian aikaseen testailuun, vaan malttanu mieleni. Apteekin omalla testillä on näkyny oletettuna menkkojen alkamispäivänä aina selvä +.
 

Yhteistyössä