Miten aikaisin raskauspahoinvointi voi OIKEASTI alkaa??

  • Viestiketjun aloittaja "keiju"
  • Ensimmäinen viesti
"keiju"
Ainahan sitä saa lukea näistä keskusteluista, että pahoinvointi voi alkaa ennen plussaa. Mutta hieman olen kyseenalaistanut asiaa, ajatellut että ihmiset kuvittelevat oireita vauvatoiveissa!?

Nyt itsellä dpo 10, kuukautiset alkaisivat siis ensi tiistaina. Lievä pahoinvointi on ollut jo koko ajan ovulaatiosta lähtien, eilen äityi niin pahaksi että joutui kesken työnteon vessaan juoksemaan kun oksennus tuli suuhun saakka ja oli oikeasti paha/heikko olo. Olin aivan varma mahataudin alkamisesta. No ei tullut tautia ei...Mutta pahoinvointi jatkuu kohtalaisena. Raskaustesti päiväpissasta nega. Esikoisen kohdalla plussasin samalla testillä näin dpo 10.

Kysymys kuuluukin, että JOS olisin raskaana eikä testi vielä sitä näyttäisi, niin eihän pahoinvointi voisi vielä näin voimakasta olla!?! :O
 
No siis, mun viime raskaus ei jatkunut pitkälle, mutta pahoinvointia oli ainakin viikko ennen kuukautisten oletettua alkamispäivää. Oksensinkin parina päivänä. Toki saattoi olla muutakin, mutta en mä ikinä saa mitään vatsapöpöjä.

Kahtena muuna kertana alkoi noin rv 7.
 
"vieras"
Mulla alkoi 9 päivää hedelmöittymisen jälkeen. Pahoinvoinnista arvasin olevani raskaana. Pahoinvointi sitten kestikin seuraavat 6 viikkoa, joten eiköhän se raskauspahoinvointia ollut.
 
"a p"
Eli kai se vois olla mahdollista...Toisaalta pelottaa juuri tuo mitä Empuuu sanoi, että jos alkaa näin aikaiste, niin onko jotain vialla...? :/ Kesällä juuri koin keskenmenon, pelottaa että mitä nyt kävisi...:`(
 
[QUOTE="a p";25149718]Eli kai se vois olla mahdollista...Toisaalta pelottaa juuri tuo mitä Empuuu sanoi, että jos alkaa näin aikaiste, niin onko jotain vialla...? :/ Kesällä juuri koin keskenmenon, pelottaa että mitä nyt kävisi...:`([/QUOTE]

Älä nyt huoli, tuskin niillä on yhteyttä. :) Mulla siis kolme keskenmenoa: ekassa alkoi rv7, toisessa ei ehtinyt alkaa, ja kolmannessa oli pahoinvointia ennen plussaa(meni kesken rv6). Onnistuneessaa raskaudessa alkoi myös rv7. :)
 
"äippä80"
tokasta alkoi pahoinvointi 3+ viikolla jo..ja oli todella voimaksta :/ laiduinkin monta kiloa alussa oksentelun takia (tuli kyl reippaasti takasinki) (nyt alkoi onneks vasta 10+)
Samaten mulla alkoi pahoinvointi 3+jotain, en enää muista ihan tarkkaan. Aluksi toki kevyenä mutta voimistui sitten hyvinkin pian. Kyllä kai se voi alkaa heti kun raskaushormoneja on riittävästi kropassa. Mulla alkoi siis siinä kohtaa kun testikin jo toimi (kevyillä viivoilla). Mutta ennen odotettuja kuukautisia kyllä.
 
"ööö"
Siis meinaat että on raskauspahoinvointia vaikka testi nega? Mutta mitä siihen pahoinvointiin tulee niin mulle tuli tänään paha olo kun mies fantasioi että meille tulis vauva. Että voi se aikaisin alkaa!
 
  • Haha
Reactions: vauvakuume7
"a p"
ööö: Pilkkaa vaan, mutta raskaus olisi täysin mahdollinen ja lähinnä mietin sitä, että voisiko tämä tosiaan olla raskaudesta johtuvaa kun jatkuu vaan mutta kunnon tautia ei kuitenkaan ole tullut.
 
"Pieras"
Mulla alkoi tasan viikko passin jälkeen, eli noin 9 päivää hedelmöityksestä. Testasin haamun muistaakseni pp 11. 8+ mennään ja nyt alkaa jo hetkittäin helpottaa kuvotus mutta MIKÄÄN ruoka ei maistu!
 
"a p"
pieras: Tsemppiä! Toivotaan, että helpottaa pian ja pääset nauttimaan raskaudesta! Sinun kohdalla onkin tosiaan aika varma hedelmöitysajankohta joten tosiaan voi alkaa näin ajoissa!!
 

Yhteistyössä