Miten ajattelitte jaksaa huomisen päivän?

Kauheelta tuntuu, jo kolmas äitienpäivä kun mun olisi pitänyt olla itse äiti :'(
Onneksi on parin viikon päästä lisätutkimuksia ja hoitoja eessä niin yrittää ajatella positiivisesti että sieltä apu löytys jo pikkuhiljaa.

Tsemppiä kaikille ja ei anneta periksi, jospa me vielä päästään äitienpäivää päivänsankareina viettämään ja sitte se tuntuuki niiiiiin hyvältä :)
 
Teen kaikkea muuta kuin vietän sitä juhlaa, omaa äitiäkin kävin jo tänään onnittelemassa. Nukun pitkään, sitten lenkille ja saunaan, ruokaa ja hyvää musiikkia. Radiota tai telkkaria ei kannata avata.
 
Mä ajattelin puhtaasti vihata maailmaa ja oksentaa, kun näen onnellisia pikku perheitä ja onnellisia pikku aloituksia kaksplussalla, joissa äiti hehkuu miten isukki leikkii lasten kanssa ja miten lapset iloisesti kiljuvat. Tunnepatoumia? Kyllä. Pitäisikö vaan pysyä kaukana kaksplussasta? Kyllä.
 
Mie aattelin siivoilla, pakkailla tavaroita ja pitää sen tavallisena sunnuntaina. Soitan varmaan äidille onnittelu puhelun kuitenkin. Tämä on nyt 5. äitienpäivä, kun lasta olemme yrittäneet. Ensimmäinen ja toinen äitienpäivä meni surullisissa merkeissä, kolmanteen mennessä oli jo turtunut koko hommaan, joten ei tuntunut enää missään. Viime vuonna tuli taas masentunut olo, kun samoihin aikoihin selvisi, ettei ensimmäinen inssi tuonutkaan tärppiä ja niinä päivä ehkutettiin töissäkin äitienpäivää. Vaikka tämän vuoden alussa tehty IVF-hoitokaan ei tuonut toivottua tulosta, en stressaa.

Mutta jos alkaa surettamaan, niin halaan ja hellin sitten tuota meidän koiraa, koska mies on toisella paikkakunnalla, enkä saa häneltä lohtua.
 

Yhteistyössä