miten asutte?

yksiö
Miksei kukaan muu asu yksiössä..?? Minä, mies, Tyttö 4kk, koira. Oma yksiö 27neliöö..
Tontti hankittu ja talo mielessä, mutta toistaiseksi tässä asutaan.. Olis kiva kuulla muiden selviytymisestä ja lapsiperheen joskus uskomattomistakin tilaratkaisuista.. :)
SOPU SIJAA ANTAA :heart:
 
kerrostalokolmiossa 76 neliöisessä asutaan ja meitä on siis 2 aikuista ja 2 lasta. ihanaa ois lähiaikoina löytää isompi asunto, että lapset sais omat huoneet. on kyllä liian ahdasta nyt ja olis lasten kans helpompi asua muualla kuin kerrostalossa.
 
Sanna-mamma
Äiti, isä, poika 1v 7kk ja poika-vauva 10vrk.
Asutaan kolmiossa 70.5 neliöö, joka sijaitsee noin 3 km keskustasta. Asunnossa kph, toinen erillinen wc ja parveke. Hyvin mahdutaan vielä pitkän aikaa!! =) Ja siis vuokra-asunto on tämä...<br><br>
 
typy
minä, mies, tyttö 1v2kk ja tuleva vauva 11/06 asutaan omassa kerrostaloneliössä, 90 m2. Tulevaisuudensuunnitelmissa on omakotitalo parinvuoden päästä. Säästetään rahaa ja etsitään tonttia.
 
2-tasoisessa rivarikolmiossa, neliöitä 84, 2mh, k, oh, sauna, 2wc, parv. ja pieni oma piha. Rauhallisella lapsiperhealueella rannan vieressä pari kilometriä keskustasta.
Mun vanhempien omistama asunto ja siis pientä vuokraa maksetaan. Asukkaina siis mie, mies, tyttö 1v3kk ja 2 kisua.
 

Yhteistyössä