miten estän miehen pääsyn ulos??!!!

se on liipannu tukkansa sillee toiselle sivulle päätä myöten et toisen silmän kohdalla menee selvä jakaus ja se näyttää ihan kamalalta,kuolen nauruun kun katsonkin sitä ja nyt se uhkaa lähtee ulos tolla tukalla!!!!! :LOL: |O
AUTTAKAAAAAAAAA |O

ja ne teistä jotka ootte nähnyt mun miehen,niin voitte vaan kuvitella sen näyn :xmas:

hullu se on.
 
Alkuperäinen kirjoittaja PahaSilmä:
Miksi se laitto tukkansa niin? :x :LOL:
koska se on musta ihan kamalaa ja se nauttii siitä ajatuksesta miten mä kuolen häpeään kun se lähtee tolla tukalla ulos :LOL:
ja kyllä se mokaa mutkin samalla kun itsensä,täällä kun kaikki tietää et se on mun mies :LOL:
 
Nalletar
Ymmärrän tunteesi. Mun mies oli lähdössä ulos kauluspaidassa ja tuulitakissa! Sanoin, että ottaa edes sormuksen pois jos sellasena menee! Näyttää sitten edes eronneelta reppanalta ja vastuu siirtyy multa pois ;)
 
No mun ukolla on myös aina välillä noita hiukset nostattavia päähänpistoja. milloin vetää työverkkarit niin ylös kainaloihin paidan päälle kuin voi ja kurraa narut kiinni, ihan "kivan" näkönen...ja sitten meinaa että jos lähtis vaikka näin tuonne pihalle silmät päässä seisoen källäilemään, kuinhan kauan menis että tulis piipaa-auto? :whistle: Tai saunan jälkeen pörrää tuossa pyyhe viittana on kuulemma "ällistysmies" (nakuna tietysti)...ja ikää oli...kai jotain 4v... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
No mun ukolla on myös aina välillä noita hiukset nostattavia päähänpistoja. milloin vetää työverkkarit niin ylös kainaloihin paidan päälle kuin voi ja kurraa narut kiinni, ihan "kivan" näkönen...ja sitten meinaa että jos lähtis vaikka näin tuonne pihalle silmät päässä seisoen källäilemään, kuinhan kauan menis että tulis piipaa-auto? :whistle: Tai saunan jälkeen pörrää tuossa pyyhe viittana on kuulemma "ällistysmies" (nakuna tietysti)...ja ikää oli...kai jotain 4v... :whistle:
eikä,toi mun yksilö tekee kans tollee :LOL:
se on ehkä pahinta kun mun ystävä oli meil yötä ja mies tuli makkarista aamulla ja sil oli boxerit vedetty niin ylös kun mahdollista ja ne oli ihan persvaossa :x meinattiin kuolla nauruun :LOL: :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja kuha:
Alkuperäinen kirjoittaja ihkuraksupoksu:
No mun ukolla on myös aina välillä noita hiukset nostattavia päähänpistoja. milloin vetää työverkkarit niin ylös kainaloihin paidan päälle kuin voi ja kurraa narut kiinni, ihan "kivan" näkönen...ja sitten meinaa että jos lähtis vaikka näin tuonne pihalle silmät päässä seisoen källäilemään, kuinhan kauan menis että tulis piipaa-auto? :whistle: Tai saunan jälkeen pörrää tuossa pyyhe viittana on kuulemma "ällistysmies" (nakuna tietysti)...ja ikää oli...kai jotain 4v... :whistle:
eikä,toi mun yksilö tekee kans tollee :LOL:
se on ehkä pahinta kun mun ystävä oli meil yötä ja mies tuli makkarista aamulla ja sil oli boxerit vedetty niin ylös kun mahdollista ja ne oli ihan persvaossa :x meinattiin kuolla nauruun :LOL: :ashamed:


:LOL: Erittäin tuttua. Ja sitte joku järkevä ilme naamalla. ;) Monesti tulee ajateltua, että vaikka meillä tapellaankin (suht harvoin mutta sitten tulee puhuttua molemmin puolin suu turhankin puhtaaksi :| ), niin kyllä meillä nauretaankin... =)
 

Yhteistyössä