Miten hankkia uusia ystäviä?

  • Viestiketjun aloittaja orpo
  • Ensimmäinen viesti
orpo
Muutettiin pienelle paikkakunnalle ja vanhat tutut jäi suomen toiselle puolelle, että kiva ois saada uusia kavereita, mutta mistä? Miten olette itse saaneet uusia tuttuja ja mistä viimeisin on löytynyt?
 
Plöö
Oon miettiny ihan samaa...

Entiset kaverit osottautu pettureiks jotka tosi paikan tullen eivät pitäneet mun puolia vaan olivat ihmisen puolella joka teki mulle suurta vääryyttä(ei mikään pikku juttu)

 
Me muutettiin kans kauas sukulaisista nii rupesin perhekerhossa käymään niin sitä kautta oon saanu monta ystävää/kaveria, aikansahha se vie, tai vei ainaki täällä mutta ei oo enää yksinäistä =)

Jopa tän palstan kautta pari kaveria löysin täältäpäin :whistle:
 
Mä olen löytänyt uusimmat ystäväni muskarista ja naapurista. Minusta nyt kun on lapsia niin on ollut helpompi jopa löytää uusia ystäviä, kun aina tapaa muita samassa elämäntilanteessa olevia kerhoissa, puistoissa ja lasten harrastuksissa.
 
Sain uuden hyvän ystävän ihan niin et näin äidin kaupassa kahden lapsen kanssa ja menin kysymään että tulisko meille kahville et meillä kanssa 2 lasta.Ja he tulivat ja nyt ollaan tosi hyviä ystäviä.Entuudestaan tunsin tämän naisen miehen kouluajoilta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja orpo:
Tuota kerhohommaa olen miettinyt, mutta tuntuu vaan vähän nihkeältä mennä kerhoon, jossa kaikki jo tuntevat toisensa ja ovat tuttuja...
Ensimmäinen kerta aina on vähän "jännä", mutta rohkeasti vaan mukaan. Kyllä se siitä lähtee sujumaan... Tosin en kyllä itsekkään käy perhekerhossa :ashamed: Rekisteröidy niin voi laittaa yv:tä jos vaikka satutaan kovin lähellä asuskeleen...
 
Alkuperäinen kirjoittaja orpo:
Tuota kerhohommaa olen miettinyt, mutta tuntuu vaan vähän nihkeältä mennä kerhoon, jossa kaikki jo tuntevat toisensa ja ovat tuttuja...
Rekkaudu ja laita mulle yv:tä. Tai haluatko sanoa tässä ja nyt millä paikkakunnalla olet?
Me ollaan kans asuttu nyt4v "uudella" paikkiksella, ja kun tänne muutettiin, niin mä en tuntenu täältä ketään! Ekojen kk aikana mun sosiaaliset kontaktiti miehen lisäksi oli neuvolan täti ja kaupan kassa.
Mutta noi kerhot on kyllä hyvä juttu! Minäkin ehdin käydä vaan 3kk MLL:n kerhossa täällä kun mua jo oltiin vailla hallitukseen! Ja kun rohkeesti vaan avaa suunsa ja käy niissä kerhoissa niin kyllä sieltä kavereita löytyy! =)
 

Yhteistyössä