miten helvetissä mä saan noi naapurien kissat pysyyn pois MUN pihasta!??!??!?

  • Viestiketjun aloittaja aaaaaargghhh
  • Ensimmäinen viesti
ok
Ajoin toissapäivänä kissan kuoliaaksi autolla (vahingossa), toivottavasti oli naapurinne kissa.

Helvetin ikävä tunne kun kissa juoksee auton alle ja jää kitumaan, ja itse pitää lopettaa. Vein raadon omistajalle, ei ollut millänsäkään. "Ei niille mitään voi, ne juoksee niin äkkiä!"
 
jumalauta!!! mulla palaa niin hermo niitten kattien kanssa, ei saatana voi ees pyykkiä kuivattaa omassa pihassa ku noi perkeleen katit kusee ne ja paskoo pitkin terassilaattoja ja lasten hiekkalaatikoita! en minäkään kuseta ja paskata muitten pihoissa koiriani. alan ammuskeleen ilmakolla ihan justiinsa joka hemmetin kattia. kun ei vaunutkaan saa olla pihassa rauhassa, koko ajan joku katti tunkemassa sinne.

PALAA HIHAT IHAN JUST!!!
Tapa ne
 
ei pidä ottaa lemmikkiä jos siitä huolehtiminen oikealla tavalla ja muille ihmisille haittaa aiheuttamatta on liian vaikeaa.

:headwall:
Nimenomaan. Tämä pätee myös ihmisiin lapsenhankintaa ajatellen, älköön hankkiko lapsia jos ei kykene niistä huolta pitämään. Siinä missä eläinsuojat on täynnä elukoita on myös lastenkodit täynnä lapsia. Pitäköön jokainen huolta omistaa, kasvattakoon jokainen omansa ja tulkoon yhteisönsä kanssa toimeen. Olet asian ytimessä.
 
aaaaaargghhh
Ajoin toissapäivänä kissan kuoliaaksi autolla (vahingossa), toivottavasti oli naapurinne kissa.

Helvetin ikävä tunne kun kissa juoksee auton alle ja jää kitumaan, ja itse pitää lopettaa. Vein raadon omistajalle, ei ollut millänsäkään. "Ei niille mitään voi, ne juoksee niin äkkiä!"
joo en minäkään enää tästälähtien jarruta kun kissan näen. kuolkoot, ihan sama. kunhan pysyy mun pihastani poissa.

minä en ole kissaa ottanut, minun ei siis tarvii kärsiä kissojen aiheuttamista vahingoista.
 
"vieras"
vahingoittaa kissaa ei saa, tämä koskee myös omistajaa joka suurella todennäköisyydellä vahingoittaa kissaansa pitämällä sen vapaana.

mielestäni oksettavaa, sairasta ja epäinhimillistä sekin? eikö?
Siteeraamassani viestissä kissa oli tullut kotiin parin päivän karkureissulta. Joten kyllä tuossa se syyllinen on ollut se, joka on eläintä rääkännyt. Toivottavasti jäi kiinni.
 
hd
[QUOTE="Vendetta";26967873]Sinun laisiasi ihmisiä sietäisi olla enemmän. :) <3

Täällä nyt kun lukee näitä kommentteja, huomss´áa kuinka sairaita ihmiset täällä foorumilla ovat. Puhutaan kissojen taposta ja muusta. SAIRASTA!!

Te perheelliset ihmiset jotka sanotte voivanne tappaa naapurin lemmikit vaan kun ärsyttää, niin samalla periaattella voisin minäkin sitten alkaa tekemään muuta vastaavaa.
Omat lemmikkini ovat minulle kuin lapsia, perheenjäseniä. :)
Jos joku teistä esim. lapsen omaavista koskisi uhmaamalla tavallanne kissoihini, minä tekisin luultavasti saman teidän lapsillenne. Ei tekisi vaikeutta napata ja myrkyttää, ampua tai viiltää jonku penskan kurkku auki, jos sen vanhemmat voi tappaa samallalailla kissan. Miltä se teistä tuntuisi?? En nyt sano että mitään sellaista tekisin, tämähän oli vain esimerkki. Ettehän te voi koskaan tietää onko vaikka naapurin kissan omistjat Pirgitan ja Kallen jäsenyys vaikkapa jossakin liivijengissä joka kostaa Pirgitan pikku kissan katoamisen teille.
Joten miettikääpä vähän, ennenkuin alatte toisten rakkaita tappamaan. Voipi tulla verikosto..[/QUOTE]







Tajuatko mikä ero on ihmisellä ja elukalla? Et, sairasta ja todella kuvottavaa.
 
aaaaaargghhh
minuakin vapaana kulkevat kissat sieppaa todella raskaasti.

Asumme kaupungissa omakotitalossa väljällä lähiöalueella. Tontin koko n. 3000m2.
Kasvatan itse kymmeniä erilaisia vihanneksia, yrttejä ja marjoja.
Lisäaineille ja lannotteille allergisena tykkäisin syödä itse kasvatettua puhdasta luomuruokaa.

Pihapiirissämme liikkuu 7 kissaa jotka paskovat kasvimaalleni joka ikinen päivä.
Ei kiva juttu, kun niitä kasviksia söisivät meidän lisäksemme myös pienet lapsenlapsemme.

Päivät olemme töissä, emme voi vesisuihkujen tai muiden vempaimien kanssa olla karkoittelemassa kissoja piha-alueiltamme. Päivisin nämä kissat ovat meillä kuin omassa pihassaan. Tämä on todettu veljeltäni lainaamalla riistakameralla.
Jokainen kissa käy vuorollaan paskalla kasvimaalla ja merkkaa reviirejään pitkin istutuksia.
Kun menen illalla puutarhaani niin sieltä niitä kissoja luikkii koteihinsa mikä mistäkin päin.

Pihallamme on paljon pikkulintuja. Höyhentukkoja on tontillamme joka päivä, joten ilmeisesti ruokin myös kissoja kun mahdollistan pesäpöntöillä erilaisten tiaisten, punatulkkujen ja varpuslintujen pesinnän.

Kissojen karkottamiseen olen kokeillut kaikki mahdolliset hyytelöt, appelsiinkuoret, etikat sun muut. Ei vaikutusta.

Olen ostanut 50€ maksavan elektronisen kissankarkottimen. Kissat makaavat 20 cm päässä karkottimesta tyytyväisenä.

Olen jakanut naapuruston postilaatikkoihin monisteen jossa pyydän heitä pitämään kissansa poissa kasvimaaltani. Monisteessa oli kuvat joka ikisestä kasvimaalleni juuri torttua vääntämässä olevasta kissasta, ettei kenellekään omistajalle jää epäselväksi mitkä kissat ovat kyseessä. Samat kissat liikkuvat yhä pihallamme, eli ei siis vaikutusta.

Olen aidannut kasvimaani 50cm aidalla. Sinne ne pomppaavat aidan yli.
Korkeampaa aitaa ei pysty rakentamaan, olisi tosi hurjan näköinen ja varmaan siitä tulisi valituksia.

Olen verkottanut kasvimaani mansikkaverkolla. Kaksi siiliä oli kiinni verkoissa ehkä koko päivän, toinen jouduttiin lopettamaan kun se oli jo henkitoreissaan. Poistin verkot kiireesti.

Olen käyttänyt jopa olkikatetta. Tuotatin sitä 120 km päästä maanviljelijältä kuorma-autolla. Maksoi 300€ kuljetuksineen. Kate oli huonompi homma. Kissan paskaa löytyi kaikkialta.

Olen soittanut kaupungin eläinlääkärille. Sanoi että, kissan ulosteista voi levitä erilaisia tauteja eikä suositellut kasvisten syöntiä. Ei osannut antaa mitään neuvoa millä ne kissat saadaan pysymään poissa kasvimaaltani. Ei kuulunut hänen toimialueeseensa hoitaa kissoja pois.

Olen soittanut eläinsuojeluyhdistykseen. Kissat pitäisi loukuttaa aina kun ne ovat meidän pihassa. Hei haloo, 7 kissaa pitäisi uudelleen ja uudelleen loukuttaa ja viedä jokainen 30 km päähän päivittäin. Eihän siinä ehtisi töissä käydä ollenkaan.

Te jotka puolustatte kissan vapaana pitämistä kaupunkialueilla, kertokaa minulle miten minä saan kissat pysyvästi pois omasta pihastani. Ne eivät ole minun lemmikkejäni enkä minä niitä pihalleni halua.

Miehelläni on selvä mielipide tähän asiaan. Hänen konstillaan kissat häviävät eivätkä enää ikinä takaisin tule. Todella eläinrakkaana ihmisenä minua kuitenkin säälittää nämä kissat, enkä ole vielä suostunut hänen konsteihinsa.

Mutta kun tänä aamuna kissan paskaläjä oli autoni oven vieressä pihahiekalla.. niin aikuisten oikeasti, miettikää vähän te jotka annatte kissojenne vapaasti kuljeskella kaupunkialueella.


toiselta palstalta poimittua.
 
Siinäpä teille ongelma, kaupunkialueella kannattaa ne kissat pitää sisällä ;) Ja tämän ketjun perusteella ne pitäisi pitää sisällä missä vain tai niitä vahingoitetaan tai otetaan omiksi "koska ovat kissarakkaita". Huvittavaa sinällään, ongelmaan on ratkaisu mutta henkilökohtainen kimppuun käyminen on palstallakin aika suosittua, liekkö kertonee jotakin ihmisestä kenellä ongelma on? Ei ainakaan kykyä selvittää sitä ;)
 
[QUOTE="lilli";26969000]mulla on tää ja muuten toimii! ei kuseksi enää naapurin kissat. valmis jopa maksamaan siitä että ne ei kuseksi MUN pihaan![/QUOTE]

Loistavaa, käyttökokemuksia :). Aloittaja kun ei ollut valmis muuhun kuin ampumaan kissat pois pihaltaan. Mielummin henki näköjään kuin muut keinot.
 
hhhh
Siinäpä teille ongelma, kaupunkialueella kannattaa ne kissat pitää sisällä ;) Ja tämän ketjun perusteella ne pitäisi pitää sisällä missä vain tai niitä vahingoitetaan tai otetaan omiksi "koska ovat kissarakkaita". Huvittavaa sinällään, ongelmaan on ratkaisu mutta henkilökohtainen kimppuun käyminen on palstallakin aika suosittua, liekkö kertonee jotakin ihmisestä kenellä ongelma on? Ei ainakaan kykyä selvittää sitä ;)
Jos jonkun kissa on pihallani 24/7 siitä huolimatta, että käsken pitämään kiinni, enkä suostu suihkimaan, ampumaan tai mitään vastaavaa, niin kyllä; minä otan ne sitten sisälle, itselleni. Jos joku ei sitä halua, hakekoon kissansa pois ja pitäköön huolen, etteivät tule tontilleni asumaan.
 
En kyllä ajatellut nukkua vielä, enkä luokittele itseäni miksikään äärilaitapersoonaksi.
Onhan se kamalaa, kun joku on sitä mieltä, että pitäkää kissat kiinni älkääkä käskekö muita suihkimaan niitä yhtään millään.
Ensinnäkin voit jatkaa parjaamistasi jossain muualla koska tänne se ei uppoa. Syystä, että jos luet jonkun aikaa niin saatat myös ymmärtää yleiskuvan ja näet, että meillä päin lemmikin omistajat on vastuullisia ja tuntevat eläimensä ja jos ongelmia syntyy ne ratkaistaan muutoin kuin ampumalla/myrkyttämällä/väkivallalla (ei ole kokemuksia vielä tullut vastaavanlaisista ongelmista mitä aloittajalla on saatika jollain muulla ketjuun kirjoittaneella). Kissan kastelu ei vahingoita sitä vaan jos kissa on terve ja kaikki muukin kohdallaan (omistaja ei ole kaltoin kohdellut ja on nähnyt vaivaa kasvatuksessa) on se oppivainen.

Mikään ei ole kamalampaa kuin ihmiset jotka kuvittelevat olevansa enemmän kuin muut, jos et osaa kunnioittaa eläintä, tuskin osaat kunnioittaa muutakaan viatonta. Ei tuollaisia ihmisiä saa tajuamaan, ei sitten millään. Siinäpä satutatte eläimiä, toivon että saatte sanktionne.
 
hhhh
Ensinnäkin voit jatkaa parjaamistasi jossain muualla koska tänne se ei uppoa. Syystä, että jos luet jonkun aikaa niin saatat myös ymmärtää yleiskuvan ja näet, että meillä päin lemmikin omistajat on vastuullisia ja tuntevat eläimensä ja jos ongelmia syntyy ne ratkaistaan muutoin kuin ampumalla/myrkyttämällä/väkivallalla (ei ole kokemuksia vielä tullut vastaavanlaisista ongelmista mitä aloittajalla on saatika jollain muulla ketjuun kirjoittaneella). Kissan kastelu ei vahingoita sitä vaan jos kissa on terve ja kaikki muukin kohdallaan (omistaja ei ole kaltoin kohdellut ja on nähnyt vaivaa kasvatuksessa) on se oppivainen.

Mikään ei ole kamalampaa kuin ihmiset jotka kuvittelevat olevansa enemmän kuin muut, jos et osaa kunnioittaa eläintä, tuskin osaat kunnioittaa muutakaan viatonta. Ei tuollaisia ihmisiä saa tajuamaan, ei sitten millään. Siinäpä satutatte eläimiä, toivon että saatte sanktionne.
Kovat on sinun defenssit. Kun sanon mielipiteeni, alat rääkymään henkilökohtaisuuksista, joita itse latelet. En ole parjannut.
Vissiin pitäs nuolla persettä, paijata päähän ja sillä lailla.

Koita nyt vaan hyväksyä se, ETTEN KASTELE kissoja, vaikka niin käskisit.

Enemmän kuin muut... :headwall: Satutatte :headwall:
Juu minähän niitä olin satuttamassa ja olen enemmän kuin muut :LOL:
T: päinvastainen
 
aaaaaargghhh
Loistavaa, käyttökokemuksia :). Aloittaja kun ei ollut valmis muuhun kuin ampumaan kissat pois pihaltaan. Mielummin henki näköjään kuin muut keinot.
voit olla tasan varma että joka ikinen katti saa lähdön jos kerranki haisee kissankusi meijän yli 800e maksavissa emmaljungissa.

minkä helvetin takia MUN pitää ostella lähemmäs satasen karkottimia kun MULLA EI OLE KISSAA, EIKÄ TULE???
 

Yhteistyössä