miten hoidat kynsiäsi?

  • Viestiketjun aloittaja Perhoinen84
  • Ensimmäinen viesti
Viilaan ja lakkaan ainakin kerran viikossa. En osaa olla ilman kynsilakkaa. Teen saman varpaankynsille. Mulla on ehkä viis kynsilakkaa (kaikki pinkin erisävyjä) joita käytän ja joskus jaksan jopa ranskalaisenlakkauksen tehdä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
pureskelen ne verinahalle... :whistle:
Joo näin valitettavasti minäkin :ashamed: Omiin häihimme kasvatin pidemmäksi ja tahdonvoimaa piti käyttää etten syönyt niitä mutta herrajee,en mä osannu niiden kanssa toimia,lapsetki naarmuilla että parempi jatkaa niiden jyrsimistä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
pureskelen ne verinahalle... :whistle:
Joo näin valitettavasti minäkin :ashamed: Omiin häihimme kasvatin pidemmäksi ja tahdonvoimaa piti käyttää etten syönyt niitä mutta herrajee,en mä osannu niiden kanssa toimia,lapsetki naarmuilla että parempi jatkaa niiden jyrsimistä...
Ja vaikka noita kasvattaski, nii ne liuskottuu ja n on sit nii ohuet että pakko narskutella poikki... :whistle:
 
En hoida muuten kun viilaan tarpeen vaatiessa.
Yritän pitää aina mahd. pitkät kynnet, niin näyttää paremmalta. Ranskalainen lakkaus hileillä on kiva näin kesällä.
Kerran-kaksi viikossa pitää laittaa uudet lakat kun kynnet kasvaa niin hitosti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
Alkuperäinen kirjoittaja lemontree:
Alkuperäinen kirjoittaja potkuri85:
pureskelen ne verinahalle... :whistle:
Joo näin valitettavasti minäkin :ashamed: Omiin häihimme kasvatin pidemmäksi ja tahdonvoimaa piti käyttää etten syönyt niitä mutta herrajee,en mä osannu niiden kanssa toimia,lapsetki naarmuilla että parempi jatkaa niiden jyrsimistä...
Ja vaikka noita kasvattaski, nii ne liuskottuu ja n on sit nii ohuet että pakko narskutella poikki... :whistle:
Täytyy tunnustaa tämä paheeni myös. Olen neuroottinen ihminen?
 
PikkasenPyöree
Kerran viikossa pidän kynsienhoitohetken, silloin poistan vanhan lakan, hoidan kynsinauhat, tasoitan kynnen pinnan, viilaan kärjet ja pistän uuden lakan. Tämä sama myös varpaankynsille.
 

Yhteistyössä