miten huomioitte miestänne?

vastalauseena tuohon toiseen ketjuun. Ja juu juu, ei kelpaa tänne se, että on puhtaat vaatteet valmiina ja ruoka pöydässä, vaan jotain "ylimääräistä"ilahduttamista ?
Minä herään joskus laittamaan aamuyöllä miehen puolesta auton lämpöön ja raappaan lasit ja keittelen kahvin termariin valmiiksi siihen kun herää.. en tiijä onko toi nyt paljoa, mutta ilahtuu kun ei tarvitse itse kylmään lähteä aamulla
 
Vaihtelee hyvin paljon. Kuten toisinkinpäin, meillä on erilaisia vaiheita elämässä, välillä ollaan hyvin läheisiä, joskus kuljetaan kauempana toisistamme, samaan suuntaan kyllä. Kun on se läheisempi vaihe, lämmitän saunan miehelle, kun menee liikkumaan, teen espressoa niin hyvin kuin osaan, laitan jotain hyvää ruokaa, teen jalkahoidon =)
 
Ostan aika usein kivoja yllärilahjoja. Siis jos vaikka näen jonkun kivan paidan tms. niin laitan pakettiin ja annan muuten vaan.

Ja kyllä senkin haluan mainita että hänellä on aina valmis ruoka, puhdas koti, iloiset lapset ja mahtava kaunis nainen odottamassa:D
 
Halaan, pussaan, keitän kahvit ja tuon ne olohuoneeseen kun mies katsoo leffaa tms (itse en kahvia edes juo), kysyn mitä hän haluaisi syödä ja kokkaan sen mukaista ruokaa, pesen selän suihkussa :D, ostan pikkuyllätyksiä hänelle, yms.
 
Zoe-F
Leivon sille korvapuusteja kun se niin tykkää. Laitan eväät töihin sillointällöin kun hän ei itse eväitä tee, ja syö tosi harvoin töissä. Korjaan auton jos on aikaa tai hänen autonsa, niin on sekin vaiva häneltä pois. Käytän koiran jos vaikka miehellä pitkä päivä töissä, koiran ulkoilutus kun on "jaettu" hänen kotitöihinsä. Ostan kaupasta hänen lempparisipsejä tai suolakeksejä tms illaksi sillointällöin jos tulee vaikka jokin elokuva mitä hän haluaa katsoa. Hieron niskoja pyytämättä.
 
Ensinnäkään mä en pidä sitä, että jollakin (oli mies tai nainen) on kumppaninsa toimesta puhdas koti, puhtaat vaatteet ja ruoka odottamassa, itsestään selvyytenä. Mä saan virtaa tehdä nuo kaikki hommat ajatuksesta, että ilahdutan miestä ja hänellä on parempi olla. :)

Sitten tietty kehun miestä aina tilaisuuden tullen, tekstailen kaikkea kivaa (koitan päästä yllättään näilläkin), hieron hartioita, ostan herkkuja.
Pidän pääni kiinni kun tekisi mieli sanoa pahasti, joustan ja annan periksi, kun tiedän, että minulla on hyvä olla kun miehelläkin on. :heart:

muoks. Lisään vielä, että kun mies on vapaalla, annan nukkua pitkään ja koitan pitäää muksut hiljaisina.
 
Keitän kahvit ja tarjoilen nenän eteen...

Teen/tarjoilen voileivät hänelle, kun katselee töllöö tai on tietokoneella ja haluaisi leipää...

Hieron kipeitä lihaksia...

Pesen saunassa selän...

Annan nukkua pitkään ja hoidan yksinäni lasten aamutoimet...

Vien lapset pihalle ja mies saa touhuta kotona omiaan...



:heart: :heart: :heart:
 

Yhteistyössä