Miten ihastumisesta eroon?

Mies13
olen jo pitkään ollut ihastunut eräseen naiseen. Kuten varmasti tiedätte, niin tämähän on yhtä helvettiä. Miten päästä ihastumisesta eroon? Tuolla aiemmin on jo mainittu, että jos ei näe, niin ihastuminen alkaa pikku hiljaa hiipumaan.

Itse pääsin eroon ihastumisen tunteesta siten, että menin tässä hiljattain juttelemaan tälle naiselle. Hän oli selvästi vaivautunut ja oikeastaan välttelevä. Aivan erilainen kuin aiemmin. Emme ole oikeastaan ikinä jutelleet muuten kuin todella lyhyesti. Kommunikointimme on ollut aika pitkälti erittäin kohteliasta small talkkia.

Ymmärsin tuosta hetkestä, että tällä yksipuolisella ihastumisellla vahingoitan vain itseäni - ja nyt myös tätä naista. Tämän jälkeen alkoi olo helpottamaan. Päätin myös vältellä paikkoja jossa törmään häneen. Usko, että tällä tavalla saan itseni nopeasti takaisin ruotuun.

(WARNING: Tosin koko parantumisprosessi meni juuri pahasti mönkään, koska näin hänet vahingossa sellaisessa paikassa, jossa en tiennyt hänen käyvän. Ei siinä tarvittu kuin iloinen tervehdys, katse ja kaunis hymy, niin lensin taas jonnekin kolmen kilometrin korkeuteen ilman laskuvarjoa .)
 
vuh vuh
Samaa miettinyt. Olen korvia myöten ihastunut ja kumpikin ollaan perheellisiä ja ihastus on molemmin puolista. Mitään isompaa ei kuitenkaan ole tapahtunut. Tilanne on kuitenkin se, että en pysty välttelemään ja en tiedä miten kohta pystyn pitää näppini erossa hänestä. :/
 

Yhteistyössä