Miten ihmeessä tuo Mervi on mennyt tuohon kuntoon.

  • Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Kyllä se häppä vaan näkyy iholla. Vertasin tässä mun ja siskoni ihoa, ollaan melkein samanikäset. Kyllä oli suuri ero, naaman turvotuksessa yms. mulle ku ei tuo viina maistu.
 
heippa
Ei se kerro alkoholismista, jos naama "kärsineen" näköinen. En juo ollenkaan ja kyllä se elämä vaan näkyy, vaikka olen vasta 25. Voi kattokaas tapahtua sellaisia asioita, joihin ei itse voi vaikuttaa. T: kidutuksen kokenut
 
haloo
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Nythän siitä oli jossain, että kun on päässyt (??) Matista eroon, on ensi töikseen laihtunut 10 kg.
Matti tuskin sen kurkkuun viinat kaataa.. kyllä se pohjimmiltaan on ihan itsestään kiinni.
Tietenkin, mutta kyllä seurallakin on vaikutusta. Ts. helpompi olla viinasta erossa, jos toinen ei juo vieressä... vai mitä?
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Alkuperäinen kirjoittaja *:
Alkuperäinen kirjoittaja haloo:
Nythän siitä oli jossain, että kun on päässyt (??) Matista eroon, on ensi töikseen laihtunut 10 kg.
Matti tuskin sen kurkkuun viinat kaataa.. kyllä se pohjimmiltaan on ihan itsestään kiinni.
Tietenkin, mutta kyllä seurallakin on vaikutusta. Ts. helpompi olla viinasta erossa, jos toinen ei juo vieressä... vai mitä?
Juu, ja mä en yhtään ihmettelisi, vaikka matti ois välillä viinat kaatanukki mervin kurkkuun... on se monesti ollu ainakin sen näköinen mustine silmine ;)
 

Yhteistyössä