Miten jaksaa loma loppuun?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Meillä on miehen kanssa TÄYSIN erilainen näkemys lomasta.
Aiemmin ollaan käyty joku pikku matka esim Euroopan kohteessa pari yötä tai ihan kotimaassa jossain päin pari yötä. Siis vain kahdestaan kun lapset ovat jo lentäneet pesästä.

Tänä vuonna suunniteltiin ihan normaalisti, että saataisiin lomat samaan aikaan. Hirveällä järjestelyllä saatiin, lähinnä minun työpaikassani oli järjestelyjä enemmänkin. Ja nyt, mies ilmoittaa, ettei aio lähteä MIHINKÄÄN lomalla. Hänestä AINOA OIKEA tapa viettää lomaa on istua sohvalla katsoen telkkaria/tietokonetta ja juoda kaljaa.

Oon NIIN pettynyt. Että annoinkin vetää itseäni nenästä. Ei sitten voinut aiemmin ilmoittaa, että ihan helvetin sama, mitä teet lomallasi kun itse aikoo juoda vaan kaljaa sohvalla.

Jos olisi ajokortti niin lähtisin yksin johonkin päin Suomea. Jotain hyviä ideoita, miten tämä loma vielä tuntuisi edes jotenkin lomalta? Edes jotenkin saisi virtaa jaksaa talven yli? Ehdotuksia?
 
vierailija
Mitä täällä uliset ja syyllistät miestä? Jokainen viettää lomansa miten tahtoo.

Hyppää lentokoneeseen, junaan, bussiin ja mene minne tykkäät lomallasi jos kotonaolo ei kiinnosta. Mihin helvettiin siinä autoa tarvitaan?

Kuulostat siltä, että miehesi olisi varmasti onnellisempi jos ottaisit pelkän menolipun ja kauas.
 
vierailija
Lähde itseksesi reissuun, tai lapsen kanssa tai ystävän. junat ja bussit kulkee, laivat ja lentokoneet. et tarvitse autoa. ota äkkilähtö johonkin kivaan paikkaan 2 viikoksi ja lähetä sieltä postikortti miehellesi siinä kerrot kuinka kivaa ja ihana loma on... ;)
 
vierailija
Jos toinen ei lähde, niin sehän tarkoittaa, että sulla on kaksinkertainen matkabudjetti ihan vain itsellesi. Mikäs sen parempaa.
Jos tänään pakkaat voit huomenna olla jo reissussa, mukavaa lomaa!
 

Yhteistyössä