Miten joku suostuu elämään näin sekaisessa asunnossa? :O

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Hmm"
Ajattelin, että linkin takaa löytyy joku siisti asunto jossa on pari lehteä pöydällä, mutta kieltämättä toi kämppä on kyllä todella sekainen! Itseäni ärsyttäisi eniten toi kylppäri ja tavarat lattialla. En todellakaan ole mikään siisteysintoilija itse, mutta toi on kyllä vähän liikaa jopa minulle.
 
"öö"
[QUOTE="Hmm";26442177]Ajattelin, että linkin takaa löytyy joku siisti asunto jossa on pari lehteä pöydällä, mutta kieltämättä toi kämppä on kyllä todella sekainen! Itseäni ärsyttäisi eniten toi kylppäri ja tavarat lattialla. En todellakaan ole mikään siisteysintoilija itse, mutta toi on kyllä vähän liikaa jopa minulle.[/QUOTE]

Miksi? Ethän sä asu siellä!
 
En tykkäis jos ihan noin sekaista on, mutta enpähän mä tuolla asukaan :) Kukin tyylillään, kunhan ei nyt ihan rottien ja torakoiden kanssa asuta paskaisuuden takia, ainakaan lapsiperheissä.
Ja olihan siellä viimesessä kuvassa jo siivottu :D
 
"Hmmm"
[QUOTE="öö";26442188][/B]Miksi? Ethän sä asu siellä![/QUOTE]

Tarkoitin juuri sitä, että itse en pystyisi asumaan noin sekaisessa asunnossa, eli vähän liikaa sotkua jopa minulle.
 
7thHeaven
Härregud.

Mun asunto onkin oikein siisti, muuttolaatikoista ja puoliksi auki revityistä vaatesäkeistä huolimati.

Ymmärrän sotkuisen asunnon, jos on pieniä lapsia ja väsymystä jne. Mutta tuollainen lähes paskaisuudella ylpeily.. huhhuh.
 
No,
kaverperheessä (vanhemmat eivät ole mitään teinejä) paaljon kamalampi sotku,pinttynyttä p...skaa seinät ja lattiat täynnä,joihinkin huoneisiin ei pääse ovesta sisään kun ovat niin täynnä roinaa.Ällöttää koskea siellä mihinkään. Kotona tuntuu supersiistiltä vierailujen jälkeen,vaikkei meillä mitään huippusiistiä olekkaan.
Tuo kämppä näytti siltä et sais kuitenkin suht helposti siistittyä.
 
"aloittaja"
Ei ole mitään sädekehän kiillotusta, kuten kirjoitin meilläkin hiukan sekaista aina.
Mua vain laittoi mietityttämään että miten ihminen viitsii asua noin sekaisessa asunnossa?
Täytyy varoa mihin astuu, väistellä tavaroita lattialla ja mikäköhän on tarkoitus kylppärin lattialla makaavilla vaatteilla?
 
Mä ahdistuisin hengiltä tuolla! Ihan järkkyä! Mutta ei mua muiden sotkut haittaa, jos siis joutuisi vaikka vierailemaan. Se, mikä mua kuvottaa on PASKAINEN asunto, siis että on pölyä ja ruuanjämiä pitkin lattioita ja kaikki seinät ja ovet ja tasot paksussa lähmässä. Semmoisessa en pysty edes vierailemaan kun tulee huono olo. Sotku ei sinällään haittaa jos on puhdasta.
 
plaa
[QUOTE="aloittaja";26442258]Ei ole mitään sädekehän kiillotusta, kuten kirjoitin meilläkin hiukan sekaista aina.
Mua vain laittoi mietityttämään että miten ihminen viitsii asua noin sekaisessa asunnossa?
Täytyy varoa mihin astuu, väistellä tavaroita lattialla ja mikäköhän on tarkoitus kylppärin lattialla makaavilla vaatteilla?[/QUOTE]

No olisit laittanut suoraan kysymyksen sinne blogiin, etkä lähtenyt levittämään sitä. Asia jota en ymmärrä, että jaksaa kiinostaa tuntemattoman kylppärissä olevat vaatteet ym. Hohhoijaa!
 
"aloittaja"
No olisit laittanut suoraan kysymyksen sinne blogiin, etkä lähtenyt levittämään sitä. Asia jota en ymmärrä, että jaksaa kiinostaa tuntemattoman kylppärissä olevat vaatteet ym. Hohhoijaa!
Sori, jos oli sun blogi, mä vain järkytyin siitä asunnosta.
On se kyllä aika hirveän sotkuinen, ja huomasihan blogisti sen itsekin kun ryhtyi siivouhommiin.
Tosin mainitsi kyllä että taitaa aina olla siellä sotkuista.

Itselläni ei vain hermo kestäisi elää tuollaisessa asunnossa, väistellä tavaroita ja astua niiden päälle.
Ei pystyisi relaamaan kotona jos joka paikassa tavaravyöry.
Ihmettelin sitä miten joku osaa ummistaa noin silmänsä.
 

Yhteistyössä