Miten joku voi TYKÄTÄ pakkasesta :O mulla ainakin sattuu tuolla ulkona joka paikkaan, naama on jäykkä jne jne jne

  • Viestiketjun aloittaja oispa jo kesä
  • Ensimmäinen viesti
Huumekoira
Alkuperäinen kirjoittaja Lillu:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras kysyy:
Pinki & muut paljon ulkoilijat, oletteko koskaan kokeillut näitä ns teknisiä alusasuja? Siis talvella juoksemiseen ym tarkoitettuja? Mä en ole kokeillut mut mieli tekisi, jos ne toimii niin niistä vois maksaakin :)
Ainakin Erätukun alusasut toimii. Ja niitten fleece-väliasut on tosi mukavat päällä ja lämpöiset. Tuolta Erätukusta on hyvä ostaa niitten kampanjoista isompi asukokonaisuus kun siinä tulee "kaupan päälle" melkoisesti vaatetta.
Mulla on just erätukun fleeselämpöasu. On hyvät!
 
pk
Alkuperäinen kirjoittaja Pinki:
Mulla oli tänää fleecekalsarit, niiden alla trikoohousut ja trikoo caprit. Farkut päällä. tavalliset sukat, ratsastussukat ja villasukat ja tallikengät. Silti jalkoja paleli.

Kiitos hyvän tallitakkini, yläkroppaa ei kauheasti palellut -> t-paita, pitkähih. t-paita, fleecepusakka, takki.
Kahdet hanskat, sormikkaat ja toppahanskat ja silti sormet jäätyi :/

Pipo pelittää kyllä, tuo mun vanha uskollinen adidaspiponi on lämmin :)
Mulla on aina kylmä ulkona, jollei ole toppahousuja. Se on sama mitä sinne farkkujen alle pistää niin palelee, mutta toppahousujen alle kun laittaa fleeceä ja jotain muuta vaikka muutaman kerroksen, niin palelee enää nenä :) Nahkarukkaset käsiin, pelkkä villa ei pelitä.
 
firequeen
no minä en ainakaan tykkää! :( polvia särkee, atopia viillintyy, lisäksi olin jo ennen polvivaivaa niin kylmälle herkkä, että vaikka miten olisi toppatakkia ja pipoa ja pitkää kalsaria, niin jo pikkumatka ulkona saa hampaat kalisemaan... esim. kävely parkkipaikan läpi autolle. ja vaikka miten olisi topattu, niin ainakin naama jäätyy liikkumattomaksi. silmät vuotavat ja nenä vuotaa... kiva siinä koettaa kaunistautuakkaan, kun kohta on kajalit poskilla ja puuterit niistetty pois...! :/
 
kolmen äiti
Mä oon myös aina jäässä! Olen oikea vilukissa!! Yli -10 asteen pakkanen ei ole mun juttu, naama jäätyy ja on kylmä vaikka olis kuinka lämpimästi pukeutunut. ja töihin ei viitsi toppahousuissa mennä kuitenkaan...Lumi on jees ja pikkupakkanen. Mut tällainen talvi....eiiiii.
 

Yhteistyössä